Cykla!

Idag har ÄNTLIGEN Benjy lärt sej cykla =) Så duktig är han så nu flyter det bara på=) Nu kan han ju BMXA som  pappa ^^

Ska snart till familia med Zandra så om nån ser mej där bli inte rädda,jag är flottig som fan & osminkad haha .


Imorgon ska vi antagligen till Malmö & ta familjepoträtt:) En vän som är duktig fotograf ska fotografera oss :) Vill så gärna förstora upp en bild som vi kan ha här & ge bort till nära & kära..


Så ikväll ska jag fixa min förlängning lita .ska färga håret på sidorna under håret typ svart  så  jag kan få till en snygg hår uppsättning .. Plus mer rött hår bak! Det blir nog bra då jag har en grym man som kan sånt (jag har dock lärt upp honom haha)

Skriver nog mer sen!
Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, hoppas verkligen att du lägger upp korten här på bloggen sen =) Kram

2010-08-04 @ 12:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign