Feber!

Igår fick Hailie vaccin..En spruta i vart ben :( Tänkte det va väl lungt för sist reagerade hon inte på det,men igår fick hon 38,6 grader & jag som är nojjig för allt haha ..Men de gick bra hon fick alvedon sen sjönk det .. Skönt. Men hon vägde  över 8,5 kg nu iaf^^ & va 66 cm lång .

Idag är det Fredag äntligen..Ska se om jag får tag på sötmandel & grejer till fyllning så ska jag ge mej på macroner idag tänkte jag ..Men får se,annars blir det vanliga maränger :)

Hade behövt komma till hbg & köpa frukt & hårfärg & kläder till barnen .. Men har jag körkort? NIX :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Åhhh, såna vill jag smaaaka!!

2010-08-20 @ 12:20:10
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign