Jävlas & frågor till mina läsare!

Jag funderar skarp på att jag med i en vecka ska bara gå in för att jävlas med allt & alla & spela så jävla dum .. Jag läste att det ska ge fler läsare haha upp till bevis eller vad? Jag lär ju endå bara vara oseriös i det jag skriver i en vecka haha .. Det vore kul men samtidigt varför? ;) Skulle vara kul att se mej skriva narr om allt & alla & deras val haha . Om jag skulle få för mej så vet ni som läser nu att jag inte menar allvar iaf ;)

Jag längtar efter mina rullskridskor <3 Sen blir det en härlig pin-up fotosess.. Vi har antagligen fått lov att låna Ebbas fik  till det med <3 Hoppas hoppas det hålls bara nu.

Tänkte passa på att fråga alla mina läsare frågor..Vore kul om ni svara på dem här under :) Bara kopiera frågorna & svara sen klistra in som komentar!

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?
2.Läser du min blogg för den är bra att läsa  eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?
3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?
4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?
5.Vad skratta du åt senast?
6.känner du någon kändis & isåfall vem?

Lite gaaamla bilder, allmänt!

     

Gammla modell bilder på mig

         

Kommentarer
Postat av: Stina

1.Vem är du & hur hitta du min blogg? - Heter Stina och kommer från dalarna. Har bevakat din bilddagbok i flera år och därifrån har jag hittat bloggen.

2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)? - Jag läser bloggen för jag tycker den är bra och är kul att läsa helt enkelt! Älskar din stil.

3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med? - Nej, jag har inga barn.

4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast? - Tycker att Christina Aguilera är väldigt vacker.. men det får bli Chesty Von Ellem, Linda-Marie, en modell som är känd inom modellbranchen. Hon är sjukt vacker!

5.Vad skratta du åt senast? - Hm.. kommer inte ihåg.

6.känner du någon kändis & isåfall vem? - Nope.

2010-08-18 @ 16:12:44
Postat av: Sara

1.Heter sara, bor i Osby. Har följt dig på bdb ett jäkligt långt tag innan du tog bort den, började följa dig här istället och har fortsatt.

2.Jag läser dig blogg för jag tycker om ditt liv. Ung, mamma, gift, kämpar, fördomar och allt som hör till. Du är stark!

3. Jag har inga barn. :)

4.Megan Fox. Perfekt, om man nu får säga så.

5.När jag skulle bara kladdkaka, insåg att jag tog mjölk istället för mjöl och den blev liiite lös.. EHhee :$

6. Kändis... Nej, tror inte det. Har ett par vänner som är med i olika band, men de är inte kända ännu. Till hösten blir min kusin känd, och detta gillar jag ! ;D

2010-08-18 @ 16:24:45
URL: http://slarsdotter.blogg.se/
Postat av: Marille

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

-heter Marille och bor i dalarna, minns inte hur ja hittade på din blogg men gissar på att de var visa BDB.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

-läser din blogg för att jag gillar de du skriver



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

- japp jag har en son och hans pappa finns med i bilden.



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

-Dita von teese



5.Vad skratta du åt senast?

-mig själv.



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

-neeee

2010-08-18 @ 17:21:07
URL: http://mydreamwasalie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

1.Vem är du & hur hitta du min blogg? Rebecca heter jag och jag var vän med dig på din bdb när den hette pussycake.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

Jag läser din blogg för att vi gillar samma saker, 50-tal, bakning, inredning.



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med? Har inga barn...



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast? Det finns måååånga! men Marilyn Monroe får det nog bli!



5.Vad skratta du åt senast? Min kompis video :D



6.känner du någon kändis & isåfall vem? Nej, tyvärr.

2010-08-18 @ 17:37:00
Postat av: Fia

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

Fia, 22, Uppsala, pluggar infektionsbiologi. Hittade din blogg via bdb där jag har bevakat dig i flera år.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

För att den är bra! :D



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

Inga barn.



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Kiera Knightley. Men bara när hon spelar Elizabeth

i piratesfilmerna. Hon är en smula mager för min smak annars.



5.Vad skratta du åt senast?

Min sambo som muntrar upp mig med fjanterier nu när jag är förkyld. ^^



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

Nej.

2010-08-18 @ 17:59:17
Postat av: Emelie Korv

1.Vem är du & hur hitta du min blogg? -Emelie Korv och jag har känt dej över nätet i flera år, följt alla ina bloggar och på bdb så :) you know the story haha

2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)? -För jag stör mej så mycke på dej asså, haha nej skoja! Du är bezt och snügg och rolig och så jäkla inspirerande darling!

3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med? -Ne har inga bäbisar än!

4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast? -Uhm svåert.. rent spontant vill jag svara milla jovovich, tycker hon alltid ser så naturlig och snygg ut :)

5.Vad skratta du åt senast? Typ mej själv och mina dåliga skämt :P

6.känner du någon kändis & isåfall vem? Min pappa är boxer-robert, brukar vi säga, för han e så lik han (därför det är så klockrent att du och jim kallar mej "Box" haha :D) men ja vet inte om det räknas. sen e ja ju släkt med bruno liljefors som e rätt känd, men han e ju död iofs.



püss cheyen!

2010-08-18 @ 18:50:13
Postat av: Ida

1.Ida heter jag, HAr följt din blogg ett tag, men minns inte hurr jag hitta hit.

2.Din blogg är bra! Och inspirerande.

3.Jag har en lite flicka. Jag bor ihop med pappan

4.Liv Tyler har jag alltid beundrat.

5.Min dotter, som är en riktig härmapa

6.Nej.

2010-08-18 @ 19:00:54
URL: http://deranged.blogg.se/
Postat av: Malin

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

- Jag heter Malin, bosatt utanför Jönköping. Hittade din blogg på metrobloggen.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

- Läser din blogg för den är intressant, färgglad och för jag gillar din stil.



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

- Har inga barn.



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

-Eva Longoria Parker och även Christina Aguilera



5.Vad skratta du åt senast?

- Hmm vet inte



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

- Nepp

2010-08-18 @ 19:08:13
Postat av: Frida

1. Hej. Frida heter jag och bor i Skåne. Fick syn på dig via en kompis på bdb och sen började jag förlja din blogg.

2. Jag läser din blogg för att den är en färgklick i vardagen. Tycker den är mycket bra och roligt att se hur dina fina barn utvecklas.

3. Jag har inga barn men längtar så!

4. Den vackraste kvinna jag vet är Angelina Jolie.

5. Jag skrattade sist åt min syster dotter på fyra år.

6. Nej nån kändis känner jag tyvärr inte.

2010-08-18 @ 19:10:15
Postat av: Madde

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?



Heter Madde och tror det var tårtorna som fick mig att hitta din blogg. Jag bakar ju en massa själv.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?



Jag läser den därför att jag tycker att du är en cool, stark person med en schysst stil.



3.Har du barn?

Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?



Jag har en dotter på 3 år som jag haft delat vårdnad om sedan 1 år tillbaka. Pappan finns med andra ord med i bilden, men dock inte som partner.



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?



LÄTT Kat Von D



5.Vad skratta du åt senast?



Någon utav de där überkloka och lillgamla kommentarer som min dotter kläcker ur sig.

Jisses, var får dom allt ifrån liksom ;)



6.känner du någon kändis & isåfall vem?



Kändis?

Nääää...

Eller, räknas det att jag gått i samma klass under grundskolan som Viktor Åkerblom? ;)

2010-08-18 @ 19:10:27
URL: http://maria-madeleine.blogspot.com
Postat av: Sandra . mamma till Molly

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

- Jag heter Sandra, bor i Falun/Dalarna 23 år och hittade till din blogg genom någon annars för ett år sedan tror jag på ett ungefär, vems blogg jag hittade dig genom kommer jag inte ihåg.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

-Jag läser din blogg för jag gillar det du skriver om. Läser om hur du bakar och blir väldigt inspirerad!



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

- Har en dotter som blir 3 månader den 25:e, hon heter Molly och pappan finns med i vårt liv :)



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

- Oj, har faktiskt aldrig tänkt på det men om jag ska komma på någon snabbt så är det prinsessan madeleine.



5.Vad skratta du åt senast?

- Min dotter Molly, hon nyste och pruttade samtidigt, sååå sött! ;)



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

- Det beror på vad för slags kändis. Känner en del ishockeyspelare i Leksand

2010-08-18 @ 19:37:20
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Tilda - 19 år - Änglamamma till Hope o mamma till Memphis

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

- Tilda, 19 år ifrån FBG .. Har följt din BDB i flera år, o hittade sen till bloggen ^^



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

- Tycker du är sjukt cool :D



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

- Ja, en son i himlen sen 2 år tillbaka o en liten kille på 14 månader, Memphis, han är varannan vecka hos sin pappa :)



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

- Avril Lavigne ^^



5.Vad skratta du åt senast?

- Ehm, min mamma :P



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

- Nja, kändis o kändis, känner dom i Hel o Ultima Thule :P

2010-08-18 @ 20:17:09
URL: http://mammasteen.blogg.se/
Postat av: Emelie!

1. Emelie, 22 år från västkusten boende i Stockholm. Oj, minns inte, kikat på din bdb och förra blogg länge...

2.Läser den för att den är bra, gillar blandningen privatliv, recept, tjusiga saker och "allmänt".

3. Nej, inga barn och inga planer på att skaffa heller.

4. Levande? Dita von Teese, Mylène Farmer, Evan Rachel Wood, Beth Dito, Emilie Autumn och en hel drös till

5. Nyss, till smått patetiska serien The Simple Life (Nicole Richie och Paris Hilton, det säger väl allt...)

6. Det beror vad som menas som "kändis". Killarna i Bye Bye Bicycle mer eller mindre är väl de mest kända i så fall. Sedan lite demoband osv. Och har haft en jävligt destruktiv relation med en sångare i ett relativt känt band.



Jag suger på att kommentera bloggar, förlåt, ska bättra mig, för jag gillar din blogg! :)

2010-08-18 @ 20:22:42
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: Hildut

1.Vem är du & hur hitta du min blogg? Jag är Hilda och hittade din blogg via din bilddagbok.

2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)? Lite både och ;)

3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med? Ja, en dotter som är tre. Hennes pappa träffar henne varannan vecka, jag skulle aldrig kunna tänka mig något annat. Barn har laglig rätt att få veta vilka deras föräldrar är, och dessutom är han en jättebra pappa, även om han är en dålig människa på andra sätt.

4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast? Cate Winslet, alltid.

5.Vad skratta du åt senast? Min underbart idiotiska pojkvän.

6.känner du någon kändis & isåfall vem? Jonas Leksell, Marina från BWO osv

2010-08-18 @ 20:56:31
Postat av: Katrine

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

-Katrine heter jag, en 17årig rockabillybrud från Örebro! Jag minns faktiskt inte hur ja hitta din blogg, men den föll mej i smaken iallafall! :)



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

-Haha, jag diggar din stil helt enkelt! ^^ Och inhållet har en bra blandning!



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

-Somsagt bara 17! :) Vemvet... i framtiden kanske! :)



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

-Svår fråga! ;o Kat von D är ju huuur snygg som helst! ;D Men diggar Jenna jameson rätt mycket efter att ha läst hennes bok! :)



5.Vad skratta du åt senast?

- Min knasiga hund, hon snodde en pommes av mej. och brukar oftast äta upp allting såfort som möjligt o springa därifrån, men nu såg hon riktigt skamsen ut och spotta faktiskt ut den ;o Haha :)



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

-Nej, det tror ja nog då inte! :) Brukar däremot rida förbi Ernst Kirchsteiger's hus rätt ofta! :)



2010-08-18 @ 21:24:38
URL: http://katrineelliot.blogg.se/
Postat av: miw

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

Miw, 19 år, göteborg. Jag tror jag hittade den via Nephanias blogg lr BDB



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

För att den är bra ofc ^^ annorlunda, intressant och unik



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

nepp



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Audrey Kitching



5.Vad skratta du åt senast?

hm jag minns inte



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

känner & känner, mer bekant haha men iaf med med Filip & Fredrik

2010-08-18 @ 22:51:57
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: electra

Hildut: hildut =) kul med ditt svar=) Vill veta vad jag skriver som stör dej lite^^? kul att veta.¨Håller fullständigt med dej om det med att barn har rätt till att veta vem som är ens biologiska föräldrar. usch för dme som håller de hemligt.. å jag avundas dej som har en biologisk pappa till dina barn som bryr sej.. Jag har tur iaf att jim finns :)

2010-08-18 @ 22:55:23
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: frida

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

Jag heter frida och har bevakat din bdb av och till. Började när du hette plasticfuck, så det var ett tag sen.:)



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

Jag läser din blogg för att jag tycker du är stark. Du vet vem du är och du gömmer dig inte. Och du är grymt vacker. Du är en förebild och har en fin personlighet.



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

Nej. Inget av det.



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Svår fråga. Jag har alltid tyckt att Angelina Jolie är vacker.



5.Vad skratta du åt senast?

åt mitt egna skämt.



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

Nej.

2010-08-18 @ 23:00:50
Postat av: Linda

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

-Linda, 18 år från Helsingborg. Jag hittade din bdb av en ren slump och därför kom jag till din blogg.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

-Jag tycker din blogg är den bästa! Jag går in på den varje dag och ibland flera gånger. Jag blir bara så glad av den.



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

-nej inga barn.



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

-helt klart Marilyn Monroe.



5.Vad skratta du åt senast?

- Egentligen något tråkigt som jag skrev på facebook. Alltså åt mig själv.



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

-tyvärr, men fick reda på att jag tydligen gått på samma skola som erik saade. Eller vad han nu heter.

2010-08-18 @ 23:31:57
Postat av: Denise

1.Vem är du & hur hitta du min blogg? Denise, 26 år ifrån Malmö. Jag kommer inte ihåg hur jag hittade dig, tror att det var på BDb för länge sedan.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)? Jag tycker din blogg är roligt och intressant att läsa. Jag tycker om när människor står för vem de är och vad de tycker och tänker.



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

Inga barn än men det kommer. =)



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Åhh svår fråga =/ Kat Von D kan vara snygg på tv, men nja i verkligheten var hon ingen hitt =/ Så nja kan inte svara riktigt på vem som är vackrast.



5.Vad skratta du åt senast?

Jag skrattar mycket och ofta =) Kommer inte ihåg allt, haha =)



6.Känner du någon kändis & isåfall vem?

Jag umgås mycket med Pat C Miller.

Sen träffar man på mycket folk när man är ute i svängen =)



Trevligt med lite frågestund =)



Ha det bäst!



/Denise

2010-08-19 @ 09:08:41
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Zandra

Så coola dom på dej & Jim! O den siminkningn, jum jum. Fett nice! Nu ska jag svara på frågor :)



1.Vem är du & hur hitta du min blogg? Jag e jag & jag hittade den genom en som heter Sandra, som jag jobbade med i Klippan! Har jag för mig de va.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)? För jag stör mig som fan! Haha! Diggar bilderna på dig :)



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med? Du vet :)



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast? Eh, MAJA :O Jag e kär i henne!!



5.Vad skratta du åt senast? Mig själv säkert :)



6.känner du någon kändis & isåfall vem? Jag e kändis :)

2010-08-19 @ 11:14:22
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: isa

jag absolut älskar bilden då du har no hair och med det rosa som du slänger upp, så jävla snygg du är! Ladda upp massor på bdb? haha ;)



1.Vem är du & hur hitta du min blogg? Isa, 18 från Piteå. Bevakade din bdb för ett antal år sen, sen tog du bort allt men nu hittade jag både din blogg och bdb igen! hahaha



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)? Jag läser den mest för bilderna och för att det är intressant att se hur ungra föräldrar klarar sig och allt sånt där haha.



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

Nej det har jag inte ännu



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Kat von D, Dita von Teese!



5.Vad skratta du åt senast?

Åt min lillasyster, vi skrattar alltid ihop. Den enda som kan få mig riktigt glad haha



6.Känner du någon kändis & isåfall vem?

Bara lokala isf haha

2010-08-19 @ 12:10:48
URL: http:// iibubbles.blogspot.com
Postat av: M

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

jag minns inte, tror det var en slump på nåt vis och för att jag älskar bakning.

2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

för att den är bra att läsa, jag blir jätteinspirerad av vad du bakar. Det är det jag mest fastnade för.

3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

Jag är gravid med första barnet som kommer nu i september och yes pappan är med i bilden.

4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Jean Harlow, Marilyn Monroe, Debbie Harry och Gwen Stefani. Kan inte bestämma mig.

5.Vad skratta du åt senast?

Åt en kompis som pratade i sömnen. :)

6.känner du någon kändis & isåfall vem?

beror på vad man räknar som känd, jag har känt några stycken. inga jag umgås med direkt, så det är ganska strunt samma.

2010-08-19 @ 12:21:40
URL: http://lumin0l.wordpress.com
Postat av: Emma

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

- Emma, 17 år bor i karlskrona. klickade runt på bdb och följde dig redan då du hette pussycake och sen dess läst din blogg varje dag.



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

- läser den för att du ger mig inspiration, jag är en rätt osäker tjej och behöver få bekfräftelse att man duger som man är även om man är annorlunda. jag tycker du är grymt vacker och vi har samma intressen, 50-tal, bakning och inredning. dessutom längtar jag efter barn och gjort en lång tid så det känns ännu bättre att du kan visa mig och alla andra här i världen att man kan lyckas även som ung mamma :)



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

- Har inga barn än ;)



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

-Bernie Dexter och Sabina Kelley



5.Vad skratta du åt senast?

- family guy på tv



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

- nej

2010-08-19 @ 15:43:18
URL: http://boppinbetty.blogg.se/
Postat av: Josefine

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

- Heter Josefine, har följt dig från BDB sedan långt långt tillbaka & när du tog bort ditt konto därifrån så blev de att följa dig på din blogg.

2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

- Det är en intressant & färgfull blogg.

3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

- Nix,no children.

4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

- Christina Agiulera & Katy Perry

5.Vad skratta du åt senast?

- Kanske till någon film.

6.känner du någon kändis & isåfall vem?

- Ah om man kan räkna Suzanne Reuter

2010-08-19 @ 20:53:25
URL: http://mrsshit.bloggspace.se/
Postat av: Elin

1. HJag heter Elin och är ifrån Göteborg. Jag följde dig länge på bilddagboken och följde med dig hit.

2. Jag tycker du är en intressant person och har häftig stil, roliga intressen och en väldigt fin familj.

3. Nej

4. Helt klar Gemma Ward, otroligt vacker.

5. Min hund som blänger på mig för att jag lagt kläder på "hans" platts i sängen.

6. Nej :)

2010-08-19 @ 21:56:03
Postat av: dannjella

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

Jag är Dannjella, från Åstorp. Följde dig på bdb för många år sedan och har sedan hittat hit.

2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

Jag gillar dig som du har visat dig, så ärlig och stark. Sen ser dina kakor magiskt goda ut med! ;)

3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

Nej, inga barn här (än).

4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Marilyn Monroe utan tvekan.

5.Vad skratta du åt senast?

Jag och min tjejkompis hade kul med kameran igår och tog några riktigt fula bilder. Haha

6.känner du någon kändis & isåfall vem? Nej inte vad jag vet..

2010-08-20 @ 12:13:22
URL: http://kdg.blogg.se/
Postat av: EmmaKP

1. Jag heter Emma, bor i Sävar en liten by utanför Umeå. Jag minns inte hur jag hittade din blogg, klickade runt :)



2. Jag läser din blogg för att jag tycker den är bra och du har fina bilder.



3. Jag har snart en liten bebis, i början av december är jag beräknad. Jag bor med pappan som jag har varit tillsammans med i 8½ år :)



4. Hmm svårt fråga, Marilyn Monroe kanske, finns ju många vackra :)



5. Säkert något min sambo sa igårkväll, vi brukar skratta mycket :)



6. Nej det gör jag inte

2010-08-20 @ 12:40:29
URL: http://emmakp.blogg.se/
Postat av: Jenny

1.Vem är du & hur hitta du min blogg? Jag heter Jenny och är 17 år o bor i Gävle. Hitta din blogg på någon annan blogg du kommenterat, typ daisy dapper och följt dig sen dess!



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)? Läser din blogg för att det är mycket roligt att följa :)



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med? Inge barn.



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast? Sabina Kelley!



5.Vad skratta du åt senast? Något på tv.



6.känner du någon kändis & isåfall vem? Nej, bara några små rockabillyband känner jag :)

2010-08-20 @ 14:02:48
Postat av: Nathalie

1. Jag heter Nathalie, är 19 år bor i söderhamn.

Jag har följt dig på bdb i flera år och nu läser jag din blogg istället .)



2. Jag läser dig blogg för att jag tycker den är intressant.



3. Nope, har inga barn



4. christina aguilera



5. Oj, hehe minns inte vad jag skrattade åt senast



6. Inte vad jag vet .P

2010-08-20 @ 17:22:22
Postat av: Maja

1.Vem är du & hur hitta du min blogg? Maja 20 år, bor i Malmö. Jag hittade din blogg och började läsa den när du började göra så fina bakverk! :D Sen var jag hooked....

2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

För att den är bra, mångsidig , du blandar allt mellan himmel och jord och jag inspireras av dig! Jag gillar också att baka ;)

3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

Nej.

4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Dita Von Teese

5.Vad skratta du åt senast?

South Park

6.känner du någon kändis & isåfall vem?

Nej

2010-08-21 @ 08:17:29
Postat av: Mira

1.Vem är du & hur hitta du min blogg?

Jag heter Mira, 17, och bor utanför Unnaryd. (Liten håla i stora skogen) Jag har följt dig på BDB ett bra tag och när du skaffade blogg kändes det naturligt att börja stalka dig här också =)



2.Läser du min blogg för den är bra att läsa eller läser du min blogg för du stör dig på mig ;)?

Jag läser din blogg för att den är bra och intressant. Du är en väldigt stark och självständig kvinna.



3.Har du barn?Isåfall finns pappan / mamman i barnets liv med?

Inga barn ännu, men en dag så!



4.Vilken känd kvinna tycker du är vackrast?

Angelina Jolie, Emilie AutumnChristina Augilera - Jämnt mellan dem.



5.Vad skratta du åt senast?

Min far som sågade en träbit fel. (Han skrattade också så det var inte så illa)



6.känner du någon kändis & isåfall vem?

Ingen alls!

2010-08-21 @ 14:15:42
Postat av: Rebecca

Bahahah! Snygga vi var!;) gris och elefant!(y)

2010-08-21 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign