Rompa!

Favorit ordet..Moget va? ;)


Idag har vatt en lång dag känns det som.. Först va jag iväg med Zandra på citygross..Vi shoppa hem lita sådant som behövdes & sen fikade vi ,Gött..

Hemma igen & käkar mat  gott som fan åt två port sen decka jag på soffan pga illamående & utmattad av all mat! Great! Vaken igen & så blev dte jordgubbar & grädde. fasiken va nyttigt !

Nu är jag sugen på att boka dag med Knibbe så jag kan fortsätta med min arm & få den lita mer tatuerad..Så hoppas på att det blir i slutet av månaden :)


Imorgon skulle vi egentligen  träffat Sebbe & fotat familjepoträtt, men det sket sej för det visade sej att Sebbe redan va bokad för en släkting fyllde år.. Attans,får bli nästa vecka visst! Men va inte ledsna ni ska få bilder på oss endå imorgon  ;)

Love



Kommentarer
Postat av: Sara

Var gaddar Knibbe nu? Var hos dom när de var i Åstorp men det varade inte värst länge..

2010-08-05 @ 10:57:15
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign