Sådär ja!

Nä bloggen lär ICKE se ut såhär rent för länge ^^ Jag blir aldrig nöjd tydligen om det nu inte är rosa ..Men de får vara så här en stund iaf för jag har suttit ett bra tag nu med detta & orkar inte mer ;) Hoppas ni står ut iaf!


Underbara Söndag idag! Inte särskilt kul kanske .. Vet inte vad jag ska göra alls idag,men det kanske vi kommer på sen ..

Imorgon är det föräldramöte ..Yey! Sen är det "skole" dax igen för Benjy .. Skönt på ett sätt så han får rasta av sej rejällt där ..Kanske mindre trotsig när han är hemma sen? ^^ Vem vet ..
Kommentarer
Postat av: Linnie

Vet precis hur det är det där med layouten. hihihi Den här var fin men rosa är onekligen mer DU.



Kram! =)

2010-08-15 @ 12:17:39
URL: http://eget.bloggsida.se/
Postat av: tiddan

sjukt snygg design måste jag säga! =)

2010-08-15 @ 14:00:59
Postat av: ★ MansonDust - mamma till Star, Ninja & Seven ★

Den är helt ok, om du byter bakgrund. Jag blir helt yr av allt det turkosa tillsammans med leo.. ;)

2010-08-15 @ 15:14:01
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Typ såhär fast rosa :p

2010-08-15 @ 15:32:17
Postat av: Stina

I like it!

2010-08-15 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign