Veckans frågor & svar!

Dåså, kör vi veckans frågor & svar här då.

Fråga
Läste att du ville öppna ett café. Var skulle du vilja öppna det?
Svar
Ja det är min största dröm:) Jag vet inte var riktigt men i en större by eller stad iaf där man vet att det
inte redan finns 50-tals café & där Café kanske är lite emr efterfrågat .. Mitt cafe lär inte ha dme typiska bakelserna dem brukar ha på café utan lär köra mitt egna:)

Fråga
Är du höger eller vänsterhänt?
Svar
Höger mestadels

Fråga
Vad blir nästa tatuering?
Svar
Fortsättning på godsakerna

Fråga
Tack för en underbar blogg! :)

 Har du något bra tips att på lättaste sätta i löshår på sig själv(utan att få jäkligt ont i armarna!)?

Vad lyssnar(musik) du på just idag?
Svar
Tack själv :)
Oj  jag anser att loimma fast löshår på sej själv är lättaste metoden ,det brukar jag göra om jag ska fästa på mej själv . Sen att ha speglar så¨man ser bak. Men ont i armarna får man nog lita endå^^ Annars får man ha en vän som hjälper en.
Oj just idag är det MTV på tv:n som spelar musik ^^

Fråga
Vart köpte du dina bruna linser?
Svar
http://www.fargadelinser.se/

Fråga
Är du nöjd med din handstil?
Svar
Haha ,nej verkligen inte..Jag både skriver & stavar som en 5 åring ;)
Någon undra om jag hade inlärnings svårigheter dyslexi..Ja det kan man ju säga att jag har ..

Fråga
Hur länge sedan var det du gjorde din första cupcake?
ÄLSKAR cupcake inlägget ;)
Svar
Kul att du gillas det =)
Jag tror det är ca 3 årsen snart jag gjrode min första:)

Fråga
har du bilddagbok? vad heter du där i så fall och kan man se dina bilder där utan att vara medlem? kul inlägg om cupcakes du skrev förresten! :)
Svar
Ja det har jag heter BettyBoom där .. Minns inte om jag har så alla kan se där faktiskt haha,prova!

Fråga
Läste att du bytte namn när du var liten, vad hette du då? Jag själv har ju också bytt namn :)
Svar
Japp =) Det är för många som vet vad jag hette & jag avskyr dë namnet^^ & det namnet känns inte som jag alls mer,bara knasigt att jag har hetat det^^ Men kan skriva dte till dej personligen på bd ;)

Fråga
Vilken religion tillhör du? Är du religös?
Svar
Tillhör min egna isåfall ;) Nä' men ingen. Anser religion vara rent skit bara.

Tack för era frågor denna vecka.
Kommentarer
Postat av: Kid

Jag väntar förbryllt! :D Jag gissar på nå ryskt, typ nå svåruttalat :D

2010-08-20 @ 14:08:27
URL: http://motander.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu fick jag en ide till en fråga. ang om du skulle starta cafe, hur hade du tänk att göra då? jag antar att du själv ska baka dina bakverk att sälja, skulle du då göra det t.ex natte tid? innan cafetet öppnar eller? skulle du sälja bröd och bullar oxå? om inte så kunde man ju öppnat cafet lite senare på förmiddagen och baka utav bara helskie på morgonen? eller hade du tänkt att ha personal som kunde jobba i cafet? är lite nyfiken på din affärside, du måste ju ha många planer och du vet ju vad det handlar om att starta eget med regler och så. kram

2010-08-20 @ 14:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign