Veckans frågor & svar!

Här kommer de få som blev :)

Fråga
Hej! Jag tänkte bara fråga en fråga om frostingen man har på ovanpå muffisarna. Hur länge kan de stå utan att de blir dåligt? Tänkte om man gör dom dagen innan eller ska man göra det precis innan de ska ätas? /Sandra
Svar
utan problem kan du göra dem kvällen innan:) det brukar jag göra..Oftast är dem godare om dem får stå & gotta sig under natten:)

Fråga
ställde en fråga förra fredagen i det inlägget som du svara i, ang när du ska öppna ditt cafe och så. hoppas att du tar med den frågan
Svar
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan^^ Vill ju gärna vara så hemlig som möjligt så det blir roligare att berätta om det när det väl är dax=).
Men antagligen lär jag börja baka svin tidigt på morgonen & öppna lite senare  på morgonen med Det lär säker bli olika det där .. Vet inte om jag kommer ha anställda..Först & främst måste man ju ha råd att ha café:)

Fråga
Jag undrar vad du hade tyckt om man kom fram och hälsa på dig när du är ute? Tycker du har en så bra blogg :)
Svar
Tack=) Jag tycker det är roligt *^^* mycket roligare än när folk skriver "jag såg dig idag" Jag blir  varm & glad av när folk kommer fram & säger vem dem är & hälsar =) Så det är bara & komma fram!

Fråga
När du fäster ditt löshår, sätter du i några rader i överhåret och nedåt eller är det hela håret du fäster i ? Jättefint hår iallafall <3
Svar
Tack :) Jag fäster det i rader i hela håret=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign