Dag 2: Om min familj !

Jag lär vara smått resarverad om barnen så alla vet det innan ni läser!

Min man
Min man heter Jim Svorono är 23 år gammal .. Han jobbar på ett åkeri & är världens bästa  pappa  & man!
Han skulle aldrig få för sig att lämna sin familj !
Sen dag 1 jag träffade honom tog han ett ansvar han aldrig hade behövt göra,det varatt vara  en väldigt fin pappa.
Han har alltid  gjort allt för sin familj & han tycker om att skämma bort oss när han väl kan.
Jim kan verka vara väldigt  "kaxig" & sur om man inte känner honom .. (kaxig kan han va endå haha) Men när man väl känner honom tror jag det är svårt att tyck illa om honom.. Om inte förståss han ogillar dig! ;) Han är  rätt tydlig med vad han tycker :) Ibland vill man ge han en smäll för att han ska sluta haha , men det är endå skönt att han är ett litet pucko ibland ;D Då slipper jag vara ensam haha :) Jag är iaf världens lyckligaste som har honom !

Mina barn
Benjamin är världens sötaste kille som har ett jävla humör & är just nu i trotsålder till MAX! Men han är så charmig & go .. Men när han har kompisar hemma hos sig är han väldigt noga med att det är "hans grejer hans rum hans dörr mm" Men hemma hos andra är han inte direkt så :) Men att vara noga med allt är hans & hans regler hemma , det  växer han väl ifrån med tiden .. Hade kunnat skriva så mycket om honom men jag kan tyvärr inte göra det .
Hailie är  en 9 månaders liten tös & hon kan resa sig upp själv & stå (har hon dock kunnat sen hon va typ 8 månader)..krypa, sitta, säga mamma (ibland pappa med) säger man " vart är lampan" Så tittar hon altid upp mot lampan ^^ Sova är inget intresse hon har ,dock äta är kul;) Hon har fått en tand änsålänge och det är huggtanden ;)

Mina föräldrar
Många tror jag är bortskämd .. Det är möjligt .. Men jag vet ju även att folk vill tycka detta pga ren avundsjuka.. Jag har föräldrar som ställer upp  alltid ! Våra barn har väldigt nära kontakt med dem .Vi bor även i samma by men absolut inte i samma hus eller ens gata (som många vill tro haha) Tack vare min pappa har Jim idag körkort  & bil tex .. Vilket underlättar en heeeel del för oss ..Vi har en jävla tur som har mina föräldrar  ,utan dem hade mycket varit svårt i livet ! Många förstår nog inte vår relation till dem.. Dem är ju som ens bästa vänner ..
Pappa heter Ivan & är helt fantastisk.. vet inte vad jag hade gjort utan honom..
Mamma heter Lilian  & är lite cocooo ;) så det är väl där jag fått mitt ifrån haha.. Vi skrattar mycket för vi kan nog vara lika knasiga båda två.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tycker inte ni e bortskämda.

Men visst kan de verka så om man inte vet hur de e.

De e väl de folk stör sig på.

Men orka? :) De e väl skönt & va bortskämd?

Jag e bortskämd som fan.

Blir ju lätt så när man e ensamt barn..

Och du får ju inte direkt allt du pekar på!

Så nä, bortskämd på de viset e du inte, tycker inte jag iaf.

2010-12-19 @ 16:32:15
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Thina

Jag tror många är avundsjuka för att du har bra kontackt med dina föräldrar! Skit i folk säger jag bara!

Benjy är skit cool, har blir nästan coolare och coolare med åren, och det är sant och jag är ingen barnmänniska..men honom gillar jag :-)

Hailie kommer garanterat åxå bli en cool tjej när hon blir större nu är hon mest söt:-)

Hon kanske får som hobby att sova senare..typ tonåren;-)

2010-12-19 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign