Elvis!

Köpte ju en fin fin tidning igår om Elvis där även en skiva med han stora hits på fanns med :) Tänkte visa bild på  den !





Väldigt glad för den .. Den kostar  99 :- Finns tex på konsum..Skit bra ;)


Idag har varit en rätt seg dag .. Men har iaf börjat komma in mer & mer med att äta nyttigare & mindre & oftare haha ja.. Träningen ska snart med komma igång ! Jag lovar att jag iunnar mig helgen till gott.. Imed jag bakar så måste jag ha en dag iaf!! Plus snart jul.. Jag har slängt vågen för längesen , men vet ju vad jag väger eller vägde så=) Lär inte väga mig igen på läänge ..Annars lessnar man..

Senare gick jag en sväng med barnen till Alexandra :) Hon hade gjort en jätte söt grej till mig .. Ritat mig & klippt in hjärta & grejer ..Helt fin vart den *^^* blir så glad av sådana saker <3 Ska fota den imorgon ;)

Till helgen blir det julpyssel hemma hos Erica =) Ska bli skooj ! Fick även två byrås av henne idag =) det behövdes & nu har vi rensat allt ..Kom fram till att jag äger 1 par byxor 3-4 linnen & nån klänning.. Ok på sommaren men INTE ok på vintern ^^ Måste köpa kläder . Jim har massa jävla kläder ;/ morr haha .

Hailie har nog tänder på G. Sjukt gnällig & jätte svullen i tandköttet ;( stackars henne & stackars trött mamma hah ;) Skönt när dem är ute alla tänderna..

Nä får nog gå upp & se hur det går för babe med städningen ;D

www.svorono.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign