En pappa är ! Son & far.

En pappa är någon som finns där alltid ..En pappa är någon som säger var dag att han älskar en ..
En pappa finns där på jul födelsdagar mm..En pappa är den som läser sagor & busar med sina barn. En pappa är den som  är med när ens barn utvecklas & är med på barnets  första "steg ord teckning mm"
En pappa behöver inte vara pappa bara pga blodet.. En pappa är den som finns där alltid i vått & torrt ! Blod kan kvitta  när det endån inte finns någon slags son & far kontakt .. Blod kan kvitta när  det endå aldrig funnits nåt intresse. En pappa raderar inte sin son från sitt liv,struntar i honom eller  inte ens finns där på "!första julen första födelsedagen" Eller ljuger om anledningen till varför det är så..

En pappa är som Jim <3

Jag är så glad över att Funnit Jim som är allt detta på dem första radera
.. Benjamins enda pappa  som alltid funnits där för honom ! Sen dag 1 har han funnits där för sin familj DET ÄR EN PAPPA..

Anonyma ..Fuck off ;)

Alltså
en pappa kramas & säger "älskar dig" var dag.
en pappa finns där oavsätt
en pappa leker
en pappa försvinner aldrig

En pappa har inte ETT skit med blodsbandet att göra.. Utan det är hur pass man finns där för sitt barn.
Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Seriöst! är det en idiot till som håller på om detta med Ingemar! Suck! hur många gånger måste du be dom sluta?

2010-12-15 @ 17:44:23
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Zandra

Gilla!

2010-12-15 @ 17:51:48
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: MansonDust

Ja precis. Annars kan ju inte adoptivföräldrar ses som mamma & pappa om man ska tänka pga blodet. Blodsband är fan ingenting.

2010-12-15 @ 17:59:39
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med ditt helt och hållet Electra, tycker bara det är sjukt irriterande att du ska behöva säga detta miljontals gånger för att folk är så fullkomligt sega på att förstå att det är svårt att vara pappa i praktiken, inte i teorin.. svårt i verkligheten inte på papper.



Kramen<3

2010-12-15 @ 18:21:24
Postat av: E

håller helt med! Min pappa dumpade mamma när han fick reda på att hon var gravid sen träffade mamma en annan kille som sen vart min pappa jag bodde hos honom fast dom hade gjort slut. Men sen träffade han en annan tjej och varken jag eller syrran som är hans biologiska fick komma nå mer.

2010-12-15 @ 19:24:54
Postat av: Svärmor

Barn kan alla göra! Men att vara föräldrar är en

annan sak. Mamma Pappa borde bara dom få kallas som

verkligen är det! Folk fattar inte ett skit som gnäller om biologiska hit och dit vad är det själva de saknar? Ni båda gör ett fantastiskt jobb med era barn jag är stolt över att vara svärmor mamma och farmor till er och älskar er alla. Kram svärmor

2010-12-15 @ 20:49:23
Postat av: Thina

Har folk börjar hetsa upp sig igen över det där ? Fattar inte att det kan va så spännade för folk att rota i! Det är ju inte direkt andras problem! Och Jim är en grymt bra pappa! Du kunde inte hittat en bättre man!! Jag är fortfarande imponerad av hur han kom och fixade allt direkt fast han är så ung!!! Han är grym!! :-)

2010-12-15 @ 22:26:34
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: Sofi

jag har ingen pappa, eller jag HAR en, rent tekniskt, men han valde bort mig och mina två syskon för sin nya frus skull, och därför ser jag det som att jag inte har någon pappa, han valde sin fru som han känt ett halvår, över sitt eget kött och blod, DET är ingen pappa. Du har helt rätt Electra, det du beskriver, DET är en pappa, inget annat!

2010-12-16 @ 16:31:00
URL: http://myfortressofsolitude.blogg.se/
Postat av: MansonDust

Nej jag har inte heller nån pappa, jag valdes bort. Jag har dock törstat efter manliga förebilder hela livet, så om nån hade varit så godhjärtad & tagit min pappas "plats" så kanske jag hade mått bättre när jag var mindre.

2010-12-17 @ 13:36:13
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign