Julbord!

Haft  olust & en hel del att göra,därav seg blogg haha =)

Vi var på julbord igår med Jims jobb.. Margerete torp .. Inget ställe jag tipsar om när det gäller maten torrt & smakar inget .. Men men :)  Det jag tyckte vart kul va att när vi kom in på firman då det vart mingel där först ;) så får man höra " ohh där är ju du som är mästare på tårtor" Nåt sånt , då blir man glad sen höger till vänster får man höra att dem ska beställa & att det ser ut som  konstverk & är så goda mm..  Så jag fick mycket beröm för det & för dem som våga komma fram & prata med en trots alla tatueringar  så fick man många komplimanger över hur man såg ut & mycket diskutioner om piercings & tatueringar ( ja jag & jim va dem enda med sånt haha plus vi va bland dem yngsta ) Många ville tatuera sig & många tyckte dem va för gammla för det & några ville ha på nåt ställe där bara dem såg de ^^

Så en del roliga diskutioner om det vart där ju :) Dem som kom fram va ju trevliga.. Sen var där ju några som verka livrädda för att ta i hand & hälsa ,så det vart precis dem klara av att göra det haha :)

Jag va iaf lite besviken på maten,hade väntat mig att det skulle smaka något ;) Men det va ju kul att få träffa dem men allra roligast att komma hem till sin säng.. Jag hade ju fått i min  hårförlängning igår med så jag ahde huvudvärk hela kvällen..

Jag vill även tacka mina vänner för all hjälp! Alexandra som fixa mitt löshår så jäkla fint=) Hon skulle bara sy i microringar från början ,men när jag kommer & ska hämta det hade hon gjort inpackning & plattat det & allt ..Det blev jätte fint <3 Erica som låna ut fina klänningar (fast att jag i slutet valde en jag redan hade hemma haha) sen att hon skjusa oss både dit & hem . Zandra som hade fransar & hårf'ärg  när jag verkligen behövde det i min ilska haha ..Mamma & pappa som passa barnen..

TACK!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur serditt hår ut nu, vill se bild!!

2010-12-06 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign