Nollad!

Suck hitta ingen klänning till julbordet idag heller.. Trist .. Får helt enkelt se lite luffig ut  då.
Har storhandlat hem lite mat & sådant iaf ..

Tänkte att den 4e dec ska jag göra en sådan här lista enda fram till julafton som många bloggare har gjort fast almänt.. Typ 30 olika rubriker som dem skriver om var & en  i 30 dagar .. Fast jag kommer göra  i 20 dagar fram till jul ^^ Så kommer jag ta en del av rubrikerna  från den listan... Vad tror ni om det? Eller om ni kommer med förslag på olika rubriker jag kan skriva om som handlar om mig & mitt liv ?..Jag är ju öppen om rätt mycket ,dock inte allt!
Kul grej iaf ..

Vi har varit nyttiga denna veckan ,känns faktiskt bra! Vi kommer ha 1-2  "lite onyttiga" dagar i veckan .. Men bara 2 om det är heelt omöjligt som nu innan jul.. ;)

Glöm inte att jag gör praliner på beställning! www.svorono.se  (även kakor & tårtor såklart) Men praliner kan jag skicka runt i hela sverige .. Perfekt som en liten julklapp eller som present när man kommer till kalaset ;)  Spana på hemsidan för mer info :)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du är aldrig luffig, du är alltid läcker vad

du än har på dej!

Kram svärmor

2010-12-02 @ 20:38:54
Postat av: Anonym

ahh nu blev jag sugen på dina mumsiga praliner igen! ska fundera på vad jag ska testa för smak nu, är det alla smaker du har som står på hemsidan?

2010-12-02 @ 22:09:15
Postat av: bettyboom

ja bland annat men gör även apelsin nougat nu ,rom & päron/konjak

2010-12-03 @ 07:27:04
Postat av: Malin

Ett tips till träningen! Gå inte ut för hårt i början även fast du känner dig jättepeppad. Risken är väldigt stor att du tappar suget redan efter någon vecka. Mindre portioner, promenader och hälsosam mat kommer du långt på :) Lycka till!

2010-12-13 @ 14:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign