Nu är julen över!

Tacka för det!

Jag har varit väldigt väldigt off nu rent för länge i bloggen..Men nu vid jul har jag verkligen haft fullt upp.. Sen har vi nyår som även den ska firas hemma hos oss , dock lär det bli skit trevligt :)

Jag & Jim fick yttligare en platt tv denna julen av mina föräldrar ..Vi ville ju ha en i sovrummet så det va ju perfa ..

Vad fick jag mer ? Hm pengar, sminkgrejer,plåtburkar ,tavlor ,sängkjol,gardintoffsar,min cupcakehylla^^,50-tals bok,andra bra böcker,Elvis glaslampa  , mufifnsformar,fin döskalleklocka & ja jag fick mycket mer men där va en del ..
Jim fick fetelampa ,grejer till BMXen,pengar,perfymer mm..

Barnen fick som vanligt överdrivet mycket .. men en del bra grejer som kläder & sängkläder ..Kommer inte ens ihåg alla saker dem fick.. Men av oss fick Hailie en skallra  & Benjy fick lasersvärd & två olika toy story grejer..

Julen firades med mina föräldrar & jims pappa,bror,fabror & farmor .
Det bästa på julborden va baconrullar & janson som vanligt ^^

Hailie lyckaades ju på något sätt få ögon inflamation natten till julafton ;( Så hon va super gnällig med all rätt den dagen .. Hon har fortfarande men det är bättre iaf =)
Benjy va helt galen på julafton bortskämda unge ;)

Idag ska jag färga luggen rosa & ska försöka få i ordning här hemma ..Så det så.
Kommentarer
Postat av: Zandra

Fään va nine bortskämda!!! ;)

Vill oxå ha en platt tv, eller två. Kan sno era?

2010-12-27 @ 17:01:46
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Ann

Håller med. ;) Kan vi dela Zandra? haha

2010-12-28 @ 02:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign