Övervikt!

Som en del vet redan är jag trött på att inte "vara mig själv" i kroppen & har börjat ta tag i det.. Jag har lyckats ta mig ner till 86,8 hittills (från 92) Så det är bra ..Men målet är 70.. Så det lär väl bli mitt nyårslöfte skulle jag tro=) När jag känner mig frisk & som mig själv är när jag väger  kring 70 kg . Det är lagom för min längd  & jag  lär fortfarande vara kurvig,vilket är väldigt viktigt för mig !

Snart nyår iaf ..Här ska planeras & köpas hem massa saker.. Vi ska ju ha knyte tack & lov för det!
Ska komma på en bra förrätt med bara,tips kanske?
Efterrätt har jag iaf massa ideer om,får se vad det blir haha ..

Sen vad kan man göra mer under kvällen än & äta liksom^^? Gästerna kommer vid 7 ..Så det är 5 timmar man ska  kunna underhålla ..
Meeen det löser nog sig :)

Jag är grymt sugen på att gå på konsert .. Vill på Manson helst NUU .. :(
Slipknot hade med varit fett.. Men helst Manson .. Hah ;)

Jag letar även eftert en bra tatuerare i  skåne utan rent för lång väntetid .. Funderar på fingrarna  eller den som Erica ritat upp till mig :) Men vi får se .. Fingrarna har jag ju planerat sen länge så ..

Nja,massa babbel ..
Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag gjorde en av mina hos en tatuerare som heter matthew(om jag minns rätt) i hörby, jag blev jätte nöjd med min, men vågar inte riktigt rekommendera honom då jag själv fick tips om han i svalöv som förstörde min på handleden :( vill ju inte vara skyldig till att du eventuellt blir missnöjd ;) <3

2010-12-28 @ 08:52:01
Postat av: Tessan

Dom här e bra =) www.tattoostudio.se

2010-12-28 @ 09:37:03
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Denise

De bästa tatuerare enligt mig är utan tvekan de på Old Bones i Malmö. De har iofs ganska så lång väntetid. Men ska man göra mindre saker så har de droppin på lördagar =)

2010-12-28 @ 12:21:05
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Jenny

http://www.zoitattoo.com/

Väntetiden är på ca en vecka. :)

2010-12-28 @ 12:59:01
Postat av: Pleu

Du, har du läst Mansons självbiografi? Har fått för mig att du inte läser så mycket, men eftersom du gillar honom så kanske du skulle orka läsa den ändå. Den är jäkligt intressant nämligen. :) Bara ett litet tips sådär. :)

2010-12-29 @ 14:08:56
URL: http://pleu.blogg.se/
Postat av: bettyboom

pleu har både den svenska & engelska boken =) offcöörs

2010-12-29 @ 15:55:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Emilie

Min tatuerare på Illuminate art i malmö är kanon! Dessutom är hon lite lätt på nålen, tur det för annars gör det svinont ibland, haha!

2010-12-29 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign