Trött mamma!

Kan man lungt säga !
Vår stora lilla stora bebis vill inte sova på nätterna mer av någon anledning..Men egentligen förstår jag det när man är förkyld,då sover man ju inte särskilt bra ..

Idag känns det som det är så hiiiimla mycket som ska fixas,men känner jag mig rätt så lär inte hälften ens bli klart .. Måste komma på en bra förrätt tills nyår med .. Nu köpte jag chokladfontän igår så efter maten på gottebordet lär den stå,så det är ju fixat..Skönt ska det bli när allt det här "julande" & "nyårande" är över ;)

Hailie tar steg titt som tätt nu tycker jag :) Imellan åt tar hon mer än ett steg åt gången med ..kul.
Nu skiter hon så det blir att avsluta & byta blöja..Tjoheej
Kommentarer
Postat av: Pleu

Snittar tycker jag är awsome som förrät och det finns ju så många olika sorter man kan göra så att alla blir nöjda. :)

2010-12-29 @ 14:23:32
URL: http://pleu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign