Uuups!

Förlåt , förlåt & förlååt att jag inte skrivit något på ett tag.. Trodde verkligen jag skulle ha mer tid för bloggandet nu vid jul men ICKE! Haft grymt mycket att göra,julklapps shopping & en jääävla massa praliner ! Noll tid över till annat   (knappt)  Vi har ju faktiskt blitt bjudna på middag två dagar i rad hemma hos Erica.. Så jävla gott vart det &  hon & jag har planerat lite samarbete med mina praliner & vi kommer nu kunna skicka  praliner i helt handgjorda gulliga  papp väskor eller lådor .. För en extra peng såklart!  Detta lär bli ett super lyxig erbjudande nu efter jul / nyår .. Bild på exempel  kan du se här nedan.. Väskorna  är endast till för större mängd praliner såklart , minst tio praliner ! Men Erica lär ju även kunna göra små låder att skicka dem i  för mindre mängder . Man kommer även kunna välja tema & färger på väskorna/lådorna :)

Iaf så idag vart det vår tur att bjuda på mat tyckte jag & det gjorde vi ^^ Så tredje dagen vi  äter ihopa haha =) Kommer ju nästan kännas konstigt imorgon när vi inte gör det ;) Mycket trevligt har det varit iaf .. Jag har även gett Alexandra & Erica sin julklapp idag =) Dem blev uppskattade & det är ju bra !

Imorgon kommer svärmor med familj hit =) Deras julklappar blev helt klara idag.. tur det ^^
Får se om jag hinner baka något imorgon med innan dem kommer ..

Lite bilder på pappväskorna made by Erica Bern Fler får ni imorgon på fler  teman :) Just ja nu gör jag även helrunda praliner !



Kommentarer
Postat av: Svärmor

Så jätte söta små godingar både praliner och

de små väskorna ögat äter och det är en ögonfröjd

Kram svärmor

2010-12-22 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign