Veckans frågor & svar!

Fråga
Är det svårt att sköta maten och gå ner i vikt när du bakar så mycket godsaker som du gör?
Svar
Nej egentligen inte ^^

Fråga
Hur länge har du och Jim varit tillsammans resp. gifta? :)
Svar
Tillsammans snart 4 1/2 år & gifta  i ca 2 1/2 år..

Fråga
Vilken är din favorit webshop för rockabillykläder?
Svar
Ingen,eftersom jag inte kan beställa på nätet pga tröga storlekar.

Fråga
Vill gärna testa att göra egna chokladpraliner,. men vad ska man använda för choklad? Blockchoklad är ju inte så himla gott..

Vad använder du för märke? samt var handlar du från?
Svar
Vad kul, jag använder mig av mjölkchoklad . sen resten håller jag hemligt annars är det ingen mening för mig att hålla på med det :)

Fråga
Hur få du så bra ider till motiven på tårtorna?:)
Svar
Oftast är det kundens önskemål=) Mn jag har tusen ideér ^^

Fråga
hur gammal var du när du skaffade din stil och när fick du ditt intresse för tatueringar? :)
Svar
Sen jag va ungefär 0 år ^^ Har alltid varit lite udda & ALLTID älskat tatueringar :)

Fråga
hur många kilo gick du upp när du var gravid med benjy och hailie?
Svar
Med Benjy ca 25-30 kg där mellan & med Hailie 30 kg..

Fråga
Förutom att baka och inreda, har du fler kreativa sidor du gillar att syssla med?
Svar
Jadå :) Smink & hår bland annat =)

Fråga
Pensionsparar du? :)
Svar
Nej *^^*
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är lite knäpp, men jag undrar om du inte kan göra ett lexikon om vad alla tecken du brukar skriva betyder. tex *^^* eller ^^ . för jag har ingen aning hihi :)

2010-12-13 @ 17:17:39
Postat av: bettyboom

haha aaw.. denna *^^* betyder glad generad ... & denna ^^ glad haha

2010-12-13 @ 20:25:43
Postat av: Anonym

Anonym; Tänk dig två glada ögon, manga/anime-ögon dvs = ^^

Och *^^* Blir ögon med lite blossande kinder.



^_^ = Ögon med mun

o_o = Förvånad, stora ögon.

O_O = Jätte chockad, stooora ögon.

^_~ = Blink

2010-12-14 @ 10:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign