Åska?!

Det små mullrar här & liiite liiiiite regn kommer.. Hoppas på mer regn faktiskt..Det är så himla varmt & klibbigt så luften skulle behöva bli lite kallare..

Nyss suttit & gjort glass :) Ska bli tre färgad glasstårta ..Ni får väl se imorgon hur det bli =) Sen imorgon ska jag även göra min första cheesecake är tanken :)

Sitter & letar & letar efter ett band till festen.. Hittat ett som verkar bra men vi får se hur det blir.. det är endå 3500 :- dem kostar isåfall ..Men dem är duktiga & spelar  en del så .. Vi får se. har ni tips på garage band som spelar rockabilly i skåne billigt så hör av er :)

Glöm inte heller att  anmäla er till festen om ni kommer ! Så att ni hamnar på listan den 31 juli!

Kommentarer
Postat av: Matilda

så skönt me åska! Beövs är så kvavt i luften. Hoppas bara den håller sig borta från gotland eller stannar där väldigt kort stund för ska dit å semester en vecka nu ^^

2010-07-12 @ 03:42:08
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Maria

Herregud va snygg du är människa!!



//Maria Törnros

2010-07-14 @ 18:48:44
Postat av: Sussie

Din tattoo är jävligt lik:



http://viktop.se/forum/download/file.php?avatar=3375_1287397029.jpg

2010-10-20 @ 14:13:18
Postat av: bettyboom

huh det tycker jag dock inte den va helt olika ju? bara förgmässigt dem har likheter =) denna jag har e uppritad till just mig nämligen,

2010-10-20 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign