Frågor & svar!

Här kommer veckans frågor & svar!

Fråga:
är du ensam barn i din familj?
har du någon favoritkaka/cupcake?
Svar:
Ja jag är ensamt barn :)
Oj svår fråga*^^* Men jag tycker jätte mycket om jordnöts cupcakes.

Fråga:
Har sett att du är ett manson fan!
Vilka är dina favorit låtar? :)
Svar:
OOH ja :) Jag har ingen speciell favvo låt utan snarare favvo album
& det är antichrist superstar ,turniqet är en av favoriterna dock .

Fråga:
jag har läst din blogg ganska länge och även bevakat dig på bdb i ett antal år.
så jag tänkte fråga vad du hette innan du böt till electra?
för jag har för mig att du inte alltid har hetat det.

ps. du är gryym! :*
Svar:
Tack :)  Jo fast mitt namn är Electra & mitt förra namn avskyr jag  ..
Många som vet redan & jag önska jag kunde radera deras minne haha :)

Fråga:
har din och Jims relation förändrats något efter att ni fått Hailie? både positivt och negativt. men 2 barn och kanske mindre tid för varandra
Svar:
Min & Jims relation har nog bara blivit starkare ,jag älskar honom mer & mer för var dag som går=)Snart har vi vatt gifta i två år med *^^* Vi tar tid för varandra ..:) Man måste känna varandra ordentligt helt enkelt innan man skaffar barn :) Då vet man hur man ska göra . :)

Fråga:
Vart har du köpt jackan som finns i inlägget under den 27/6?
Svar:
Gina tricot

Fråga:
hur skyddar du dig nu när du inte vill ha fler barn???:)
Svar:
Lite väl privat kanske ;)

Fråga:
Vem tycker du Haile är mest lik, dig eller Jim? Blev du inte arg när de på bvc sa att Haile var tjock? Hon ser ju så söt ut :)
Svar:
Hailie är en kopia av Jim *^^*  Njä jag blir inte arg .Hon är ju kn ubbig men jag ser hellre att dem är knubbiga än undernärda :) Sen kan bvc kärringen säga vad hon vill :) Tack :)

 

Tack för era frågor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign