God morgon!

Fifan vad jag är trött idag! Sitter & halvsover.. Tror jag håller på att bli förkyld jippie!

Idag är det iaf moln på himmlen Men det är nog lika varmt ute för det idag .. Jag skulle inte säga nejtack till en sval dag faktiskt ..

Skönt kanske kaaaaaanske fått tag på band till festen & även kanske en vakt =) Håller mina tummar att det blir så . =)

Igår baka jag ju sen häromdagen fixa jag ihop en enkel glasstårta .. Här under kommer lite bilder på det ..

    

 

Lite andra bilder

  

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!

Vill säga att jag är så glad att jag hittade din blogg (gjorde det genom en vän på facebook ;)). Fantastiskt vacker är du, och delar så många av mina intressen. Skulle utbilda mig till konditor men sabbade båda handleder totalt på mitt förra jobb så det blir inget med det, jag får leva ut lite genom dina bilder ^.~



Är ganska nyfiken på vad det är för kaka på bilden?

//Fantesstic

2010-07-13 @ 12:12:05
Postat av: Zandra

Nej, de e svalare idag!

Haha, din pappa e SÅ söt!!!

2010-07-13 @ 12:36:15
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-13 @ 16:32:33
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign