Mår illa!

Jag har kommit på nu att jag AVSKYR att stå på marknad ^^ Särskilt när det står nån störd gubbe med sina skivor framför vårt & spelar samma låt om & om igen heeela  dagen & dansar skit fult heela dagen URK!

Idag va folk även grymt snåla & köpte typ nada .. Men men ,Jag mår riktigt illa..Antar att det är för jag levt på cola hela dagen & inte ätit något direkt..Men ska strax äta iaf!Gott ..

Detta blir nog mitt sista inlägg på ungefär en vecka tyvärr..Vi åker ju på semester imorgon så lär inte ha nån chans att blogga då ..Men när jag kommer tillbaka så lär jag svara på frågor & visa en JÄKLA massa bilder.. Om ni är på power meet,kom fram & hälsa då ;)


Kram på er :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign