Så många frågor!

Många frågar & frågar  om Benjys biologiska sida .. Vilket jag anser är vårt problem själva .. Folk har inte emd detta att göra .. Benjys pappa är jim för den andra inte bryr sej ..Benjys farfar & farmor är jims föräldrar då Benjkys biologiska inte bryr sej dem heller.. så vade ska man göra? jag kunnde tydligen inte tvinga någon av dem .. För mej & alla mina närmsta är det Jim som är pappan..Ingen annan då Jim funnits där mycket längre än den biologiskan idioten.. Benjy går inte miste om något .Detta är sista gången nu jag svarar på frågor angående detta .. Detta va inte  mitt val & jag vill inte bli påmind om det värsta som hänt mej & Benjy .. Så nu är det nock..Ingemar har sin familj & jag har min ..Sen kan man tycka vad man vill om detta .. Jag personligen blir "kränkt" när någon skriver Benjys riktiga pappa ..För mej är en pappa den som finns där & har inte alls med blodet att göra .. Sen förstår jag inte varför alla är s¨å fruktansvärt nyfikna i detta ämne som egentligen bara angår mej & han .. Så på fredagens svar & frågor lär jag inte svara på några frågor angående detta .. (frågor & svar^^)


Idag har vi iaf badat & ätit mat hos mina föräldrar .. sjukt varmt ..Bara jobbigt när det ligger över 30 + .. 25 + räcker väl? Jag har även gjort min första cheesecake idag med choklad.. den blev väl helt okey=)

Näe vilket surigt inlägg,jag gillar det inte..Låt oss hoppas det blir det sista=) Kram på er & förlåt !

Jag älskar dej <3









Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag håller med dej, det är något som är mellan er och inte hela välden! dessutom tycker jag som du En PAPPA är en som bryr sej och finns där. Inte bara något som finns i papper.

2010-07-13 @ 07:02:11
Postat av: Twiggy

Va fan håller folk fortfarande på med alla frågor!! Hur jäkla svårt ska det vara att fråga andra frågor istället och sluta fråga om Ingemar!



Hoppas ni har en haft en skön semester!

2010-07-13 @ 08:46:48
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Först tänker jag säga toppen blogg! Och sen tänkte jag bara skriva att jag förstår dig fullt ut om du blir irriterad och arg! Jag hade blivit fli förbannad på folk som inte förstår vad man skriver ut!

Jag tycker att du gör alla rätt och jag hoppas att du och din familj får en underbar sommar!

Kramar i massor / Amanda! :)

2010-07-13 @ 12:29:25
URL: http://metrobloggen.se/123amanda
Postat av: Emelie!

Så väldigt sant, det är skillnad på att vara en "biologisk" far och en "riktig pappa". Extrem skillnad. En familj byggs inte enbart på blodsband, utan känslor, gärningar och psykiska band - det är de banden som är de starkaste.

Galet att folk inte kan ta att det är du som väljer själv hur mycket du vill dela med dina läsare..!

2010-07-13 @ 13:16:08
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du får ju skylla dig en hel del själv att folk frågar. Du blottade ju ut hur mycket som helst om er allihop innan.

2010-07-14 @ 16:10:51
Postat av: electra

men lilla mesiga anonym.. ja det gjorde jag.blör då inte alla veta svaren redan? & varför "blöotta" jag det för? JO för dte gick så mycket skit snack som inte va sant någonstans för folk bara är duma i huvet & tror bara sånt som inte är sant .. & att folk är så patetiska att dme orkar bry sej om två vuxna människors val i livet

2010-07-14 @ 20:23:26
URL: http://bettyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign