Veckans frågor & svar!

Fråga
Jag vill skaffa hårförlängningar. Men vet inge bra sidor där man kan köpa billiga:/ Har du några tipps? Älskar din blogg!^^
kram
Svar
Menar du en helförlängning lr bara hår? Tack:)

Fråga
Har du någonsin ätit något som du har spytt av.??
Svar
eheemmm Det har jag säkert

Fråga
Hur lång är du? ^^ Har fått för mig att du är runt 1.70cm, men jag kanske har helt fel, haha
Svar
Hahah helt rätt..jag är 1.69 cm :)

Fråga
är du så jävla korv egentligen?? eller kanske rent av assbuhtter <3 love u babe
Svar
Hahahaa jag tror jag är assbutter <3 lavjo

Fråga
är det någonting du saknar i ditt liv/ din vardag? du verkar vara så glad och nöjd med tillvaron :)
Svar
Ja jag saknar mitt egna 50-tals cafe som jag en dag ska öppna..Det är nog det som är tomrutan i mitt liv ..:)

Fråga
Ohh oh! Jag har en ofantligt nyfiken fråga! När du födde tösen, hade du lustgas, eda eller något eller födde du som prettomorsorna helt naturligtt? :P
Svar
Jag hade endast lustgas:)Det ska kännas att man föder ! ^^

Fråga
Är Hailie brunögd?
Svar
Ja ,det är hon :)

Fråga
Hej, vad skulle du helst viljat ha för sak när du fick dina barn, asså i present? En kompis fick precis barn och jag undrar om det är värt att köpa kläder eller om man ska köpa någon rolig grej istället? (:
Svar
Manfår ju nästan alltid kläder.. Jag tycker det är vettigast att få tex blöjor,våtservetter,krämer,babyolja & sånna vettiga  bra & ha saker..Eftersom man alltid behöver det & det är alltid sånt som kostar en del..Så jag skulle tycka det va kul att få en sötkorg med lite gott & blandat med saker som är bra att ha till sin nya baby :)

Fråga
Hur gammal är du? :)
Svar
Blir 23 i september :)

Fråga
Hejsan! Jag undrar vart man kan köpa såna rosor som man sätter i håret?
Svar
Typ överallt :) tex i alla vanliga  klädaffärer där dem har accesoarer tex H&M..

Fråga
Hej, jag undrar om du har något riktigt bra recept på cupcake frosting? Och om du vet någon bra rockabilly affär i skåne? :) Älskar din blogg!
Svar
Ohh aj det har jag^^ Jag ska ta mej i kargen & ggöra ett cupcake inlägg snart här i bloggen! Är bara lita seg ^^
i skåne vet jag faktiskt ingen bra direkt .. Det är de som är lita tradigt! Tack :*

Tack för alla era frågor denna veckan :*
Kommentarer
Postat av: Annie

Jag håller också på att öppna ett 50-tals café.Dock i Halland. :) Spännande! :)

2010-07-23 @ 11:43:05
Postat av: Amanda

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din blogg! Länktar verkligen till Cupcake inlägget, har aldrig vågat mig på det men tänkte göra det snart! :)



Kram och verkligen TACK för en inspirerande och fantastisk blogg! Keep the good work up!

2010-07-23 @ 18:25:12
URL: http://metrobloggen.se/123amanda
Postat av: miss hannah banana

svar på Första frågan!^^

Menar helförlängning. Altså äkta hår med clips:>

2010-07-23 @ 19:02:50
URL: http://misshannahbannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign