Veckans frågor & svar!

Här kommer då svaren på veckans frågor !

Fråga
Vad ska ni äta till middag idag?
Svar
haha jag har ingen aning :D vi bestämmer alltid sånt typ 5 minuter innan maten skall göras!


Fråga
Vilken hårfärg trivs du bäst i? :)
Svar
Det är olika för olika perioder :)Men de slutar nästan jämnt i svart ^^


Fråga
Vad blir din nästa tatuering?
Svar
godsaker


Fråga
Jag tycker dina barn är så himla fina :D hur gammla har de hunnit bli nu?
Svar
tack=) jag är lite hemlig med deras ålder på nätet


Fråga
Är du blyg för folk du inte känner?
Svar
Nix .Det tycker jag inte jag är..Jag kanske har svårt att släppa in folk direkt & kanske kan uppfattas blyg men  det är jag inte

Fråga
Har du aldrig tänkt på att spara ut ditt egna hår istället för att ha hårförlängning?
Svar
Jo jag håller på att spara ut mitt egna men under tiden får jag ha löshår =)


Fråga
Hoppas ni får det kul på 50-tals festen! Du tar väl många bilder?
Svar
Tack..Det lär bli en hel drös bilder ^^

Fråga
var kan man få tag på billiga och fina blommor att ha i håret?
Svar
billiga & billiga..Det beror på vad som är billigt ? de flesta brukar kosta kring 50 lappen ..smartast är att köpa blomranka i plast typ på rusta eller nåt då får man många fler ^^ men jag brukar köpa på tex H&M

Fråga
Tatueringsfrågan var redan ställd av någon annan så jag frågar; Har du några kommande piercingar, och isåfall vilka?
Svar
haha ja tatueringsfrågan får jag nästan var gång^^ Jag vet inte om jag vågar pierca mej igen (har blitt feg för det haha) Jag vill ha i kinderna ..Men lär nog endå göra dermals som nästa grej.. :)

Fråga
Hur ofta bajsar du om dagarna?
Svar
Ja du Zandra absolut inte lika ofta som DU gör det iaf " jag måste skita"  " jag är skitnödig" "jag måste på dass" hahaha

Fråga
är du blyg och tystlåten eller tycker du om uppmärksamhet och att höras och synas?
Svar
Jag är lite blandat av dte där tror jag=)

Fråga
Vill Jim ha fler barn?
Svar
Nä vi är nöjda med två barn,så det blir inga fler :)

Fråga
Va erat bröllop dyrt?
Hur mycket koastade allt i runda slängar?

Förresten så är dina barn så underbart fina :)
Svar
Oj jag minns inte :/ det Var svärfar som betalade vårt bröllop & mina föräldrar som betala kläderna
AAw tack=)

Tack för alla era frågor denna veckan :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign