Frågor & svar!

Här kommer veckans samlade frågor samt svar!


Fråga
men Electra
var du verkligen på BVC utan att titta inom till mig!!!!!När tänker du komma??Vill så gärna träffa er igen
Trevlig midsommar önskar din
gamla barnmorska.
Svar
Jaa men jag trodde du va upptagen då :(.Men tänkte på dej iaf=)
Nu ska väl ni flyttas till landskrona ? vi får boka in en ny dag :)
kram & glad midsommar <3

Fråga
Såg dej på marknaden i klippan i dag... Lika fin som alltid var du.. !! Hittade du något fint?
Svar
Va kul :D Du skulle sagt hej ;) tack så mycket :*  jag hittade liter saker ..muffinsformar & fransar & lite sådant :)

Fråga
Vet du om ögonbrynen slutar växa/blir ljusare, tunnare efter några år av rakning?
Svar
Nja tvärtom mer, dem blir tjockare ^^

Fråga
Har ni husdjur, och i så fall vad?
Svar
Nej inga alls faktiskt :)

Fråga
har du något andranamn? isf vad?
Svar
Ja tyvärr (vill ta bort dem) men jag heter fullständigt namn Electra sandra denise marie svorono ^^

Fråga
jag vill veta vad det e för fel på din mamma, varför är hon inte som alla andra?
Svar
Ja du Moster Linda, det är frågan! Trodde du hade svar på det eftersom det är din syster? haha ^^

Fråga
Vad heter din mamma och pappa?
Svar
Pappa heter Ivan & mamma heter Lilian :)

Fråga
Ska du närvara på Power Meet, får man komma fram & hälsa isåfall om man ser dig där? :)
Svar
Ja jag lär vara på power meet i västerås :) & absolut får du göra det! Det tycker jag bara är kul !

Fråga
Hur mycket har du hittills gått ner sen förlossningen?
Svar
Hmm vet inte exakt men på tre månader ca 11-12 kg bara

Fråga
röker/ snusar du? om du gör det, känns det inte fel att göra bland dina barn? eftersom den vuxne ska vara som en förebild för barnen tänkte jag på..
Svar
Jag kan säga stolt att jag ALDRIG har rökt,inte ens provat! Snusat  har jag för mej jag testade en gång för måånga årsen dock bara för att smaka hur det smaka & det va räääligt! Skulle aldrig få för mej att göra något av det ..Jag hatar rökning mest av allt & anser föräldrar som gör det oansvariga  mot sina barn..Inte snällt att  låta barnen leva med rök som är farligt för dem .. Många tror det hjälper att röka ute men det sätter sej i kläderna så det kommer ju endå på barnen..Nä usch  jag avskyr rökning det värsta jag vet,särskilt när man är förälder.Jag ser ärligt talet riktigt ner på föräldrar som röker..Hur trevliga dem än är..Men det är mitt tycke =)

Fråga
Du har gjort en abort.. får man fråga när det var?
Svar
Ja det har jag.Måste först & främst säga att jag inte gillar aborter som används som preventivmedel ..Men när det hänt jobbiga situationer anser jag att det är ok..  jag va 18 år när jag gjorde aborten . Det va pga "pappan" tog inte ansvar för sitt första barn..Då ville jag inte sätta ett barn till,till världen som skulle få vara med om samma sak. Plus vara ensam mamma med två bebisar ..Bara det är jobbigt.

Tack för era frågor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign