HBG!

Idag ska jag in till Helsingborg (igen ja) & träffa min moster & cecilia..Vi ska försöka hitta 50-tals plagg inför festen  till dem :) KUL!

Har beställt nya tunnlar till mina öron..Dock inte större än:(  Där finns bara  34mm  som nästa på tunnlarna lr oavsätt men de blir nog lite väl att töja 4 mm direkt.. Hade vatt kanon om det fanns 32 mm istället ,lite lättare ^^ Vill ju gärna komma upp till 40 mm i öronen..

Idag är det typ en månad kvar till vårt 50-tals firande :) & till helgen ska vi stå på marknaden i Åstorp..Sen efter det blir det stugan hos min faster sen POWER BIG MEET! Yes!

Skriver mer sen :*
Kommentarer
Postat av: Desiré

Hej! vart beställer du dina tunnlar ifrån? :)

2010-06-30 @ 20:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign