Midsommar!

Sitter här & ska strax få hjälp av babe att få i mitt löshår igen..så skööönt .

Imorgon är det midsommar ..Vi har inget att göra..Alla vi känner ska iväg lr göra nåt annat så ja här sitter vi ..
Vad ska ni göra imorgon när det är midsommar?

Sitter helspänd & väntar på svar från starsprinkle  om en klänning hon ska sälja som jag är över förtjust i ..En fin fin rockabilly klänning  jag mååste ha :)

Vilka ska på power meet i västerås i år? VI ska iaf *^^* Är så jäkla glad & jag längtar massor ! Ska även ta en pinup fotosession vid vattnet.. Ska bara som sagt skaffa mej en bra bikini :) & så ska jag äntligen få träffa några av min älskade stockholms släkt :) Vi ska vara i min fasters stuga ,himla mysigt där  det va där vi tog bilden nedan förra året=)



Kommentarer
Postat av: Ann

Vi ska faktiskt till Kågeröd, till Hanna min bästa vänninna. (du minns henne jag undrade om du viste vem hon var)



För mig blir det inget direkt firande på så sätt, ska sitta lugnt och äta och dricka lite alkoholfria drinkar. ;)



Föresten några tips på ngn god som du kanske vet man kan mixa ihopa? :)

2010-06-24 @ 23:37:29
Postat av: miss hannah banana

åh vilka awesome skor!:>

Jag älskar iron Fist<3

2010-06-25 @ 20:45:52
URL: http://misshannahbannana.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, du är så vacker!

Jag ser upp till dig,har dig lite som en förebild, du är ju så häftig!

För mig är du minsann en inspiration källa.



Bra blogg har du också!



PUSS!

2010-06-28 @ 01:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign