Ohoy!

Fixat kristall lampa idag till rokoko rummet *^^* Blev jätte fint !
Nu behöver jag bara lite stuff till väggarna samt en matta & gardin toffsar !

Jag hoppas på att det blir power meet i år.. Vem ska dit =)?

Fotade lite av sakerna jag fick av min moster innan ju=)
Här kommer bilder

  

Guh vad jag längtar efter fredag! Ska även in med Hailie till Betina >.< imorgon då ska hon få spruta :( Usch!
Jag vet att Hailie väger  iaf minst 7 kg :) Knubban!

Idag har jag haft en super trottsig  unge >.< Benjy ! Usch vad hemskt det är ibland .. Han slåss & blir helt vild när han inte får som han vill..Men det är bara att bita ihop & tänka att det går över en vacker dag *^^*

www.svorono.se
Kommentarer
Postat av: gabriella

Det finns ett påslakan med leopard mönster från H&M ochså, med rosa i som dina tatueringar ^^

tror det är på rea på hemsidan ochså :)

bara som ett tips alltså!

2010-06-18 @ 09:26:17
Postat av: Annie Monroe

Följde din blogg på metrobloggen för ett år sen (tror jag det var) sen tappade jag bort adressen och hittade dig här idag. Det gjorde hela min dag :'D

2010-06-20 @ 15:40:42
URL: http://anniemonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign