Sommar!

Så skönt!  Grymt varmt ute idag ,nästan man önska man hade en liten pool just nu!

Jag & Benjy har redan hunnit med glass idag dessutom^^ Inte illa .


Så skönt att det är helg med,söndag ska vi ha kalas för Jim men de verkar som vanligt inte som nån direkt kommer för alla har ju så mycket annat att göra ..Synd jag älskar att träffa vänner & släkt annars .
Tårta ska jag iaf göra ;)


Imorgon ska nog jag & Zandra göra cupcakes *^^* ska bli så kul ,för de va sjukt längesen jag gjorde de känns de som :P

Idag ska jag dessutom svara på alla era frågor så passa på att fråga nu..Nästa gång jag svarar på frågor blir nästa fredag! Några inlägg tillbaka så finns de ett inlägg där du kan ställa din fråga..

:*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign