Tårtor!

Oj vad jag bakat heela dagen..Inga rättvisa bilder fick jag heller för det är för mörkt att fota ..
en ni får se de sålänge så tar jag nya imorgon när det är bra ljus!

Tårta 1.
Fyllning  vanilj,chokladmousse,banan & grädde

Tårta 2.
Fyllning vanilj,äpple/kanel mousse & grädde

Färgerna blir helt fel i mitt kök på kvällen då det LYSER orange där inne..men men=)Bättre bilder imorgon som sagt!

Här har jag användt mej av Dan sukkers nya produkter. Där är tex vanilj bottnat i båda & då har jag användt deras nya vaniljsocker som är med rörsocker ! Kanon gott !

www.svorono.se

 



Kommentarer
Postat av: Zandra

LOVELY <3

2010-06-19 @ 22:21:22
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: mia

vilken fin tårta....ser fram emot att se den live..=)

2010-06-19 @ 23:57:04
Postat av: Thina

Men åå hallo kitty tårtan :-) Om x antal år när jag fyller hm 40 så ska jag helt klart ha sånna tårtor! Om jag ska fira! Om inte skajag ha en att äta! :-) 4 eller 40 är skit samma!

2010-06-20 @ 15:16:05
URL: http://thinas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign