Visste du att? !

Jag gör en sådan här rolig grej som mansondust gjort i sin blogg :)



VISSTE DU ATT.....


...mitt efternamn Svorono är ryskt & det är bara vår släkt som heter det?
...jag vågar tatuera mig men inte pierca mig?
...Jim är det enda jag litat på av dem jag vatt tillsammans med?
...jag har kanon kontakt med mina föräldrar?
...jag va rätt bortskämd som liten? ^^
...jag hatar humlor?
...jag känner mig inte som mig själv utan löshår haha?
...jag är missbildad?
...jag har jätte dålig hy?
...mina tänder är sönder?
...jag har gjort en abort?
...jag lägger mig oftast vid kl 21:30?
...jag är super nojjig över allt?
...jag har panikångest(men det är bättre nu)?
...jag har dubbelmoral, jag avskyr att man dödar djur men endå äter jag dem? (jag hatar mig själv lita för det)
...jag svär för ofta (hela tiden & tar inte hänsyn till någon,dåliigt)?
...jag vill plastikoperera mig?
...jag trivs som bäst när jag kan shoppa loss?
...jag litar inte på någon ,det är kämpigt att vinna den sidan hos mig?
...jag umgås bara med en person bara ?
...jag säger nog för ofta vad jag tycker?
...jag ville ha barn redan som 13-14 åring
...jag tycker stora rumpor på tjejer är jätte snyggt?
...jag föredrar långt hår på min man & inte helt snaggat som han har nu haha? (tur han e snygg iaf)
...där finns två personer  som har mitt namn intatuerat?
...jag har den bästa mannen som finns?
...jag hoppa av skolan redan efter halva 9:an?

Shit kan fortsätta i evigheter *^^*

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja klart jag visste!;)

2010-06-24 @ 17:18:47
Postat av: Ann

missbildad?

2010-06-24 @ 19:17:23
Postat av: marie

vaddå missbildad 0.o ?

2010-06-25 @ 15:45:27
Postat av: Anonym

ja jag undrar fortfarande samma sak, vad tusan du menar med missbildad Electra?

2010-06-26 @ 16:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign