Bättre !

Bättre än de med bara pussmunnar nu iaf tycker jag ..
Men får se om jag kan vänja mej vid att ha bloggens utseende såhär .Annars ändrar jag igen
^^

Nån dag nu i veckan ska jag & mamma fixa naglarna så dem blir långa & snygga igen.. Skönt ..Saknat att ha snygga naglar :P

Sen får de ju se om det blir  att vara i Åstorp nån dag med i butiken ..Vet inte än!

Jag skulle egentligen tatuerat mej denna månad hos samma person som gjorde min cupcake ,men tyvärr flyttar han till köpenhamn så han kan inte tatuera in de på mej som han ritat upp & egentligen skulle göra nu när han kom hem=( Så jäkla typiskt för min del..Har alltid otur när det kommer till tatuering känns det som.. Nu när jag väl hittat en grym så flyttar han >.< Baha ..Hannt ju inte ens bli halvklar med min arm ..Trist!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Har precis hittat din blogg så jag har inte läst så mkt. Vet inte riktigt vart i landet du bor men kan tipsa om en kanon tatuerare i Västmanland Köping, Forever Tattoos.



Mvh Elin

2010-05-31 @ 12:56:50
Postat av: Abby

Jag ska bli nagelteknolog i sommar. Kommer bygga för 100kr under själva utbildningen och 200kr när jag är klar innan jag har tillräckligt med erfarenhet till att höja. Hoppas du kommer då! :)

/Abby

2010-05-31 @ 23:15:57
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign