Fredag!

Oh va skönt men fuult väder.. Tråkigt ;(

Idag kommer min  favorit Lulba hit senare , <3 Ska göra hårförlängning på henne med dessutom=) Det lär bli ur snyggt.. Bild får ni senare såklart :)

På söndag ska vi förhoppningsvis till skånes djurpark tillsammans med zandra,Johan & Tyra :) Ska bli kul!Hoppas det är fint väder bara!

Imorgon är det  power meet i Hässleholm:( ååh vad jag vill diiiit!  Men antar att det inte blir så för jag har ingen bil .. Ska även va själv hela dagen imorgon :( Jim ska till hbg & bmxa med några .. Så vad ska man göra huhu!

kommer med bilder sen idag kram
Kommentarer
Postat av: zandra

Jaa, hoppas på fint väder & inte som idag :(

2010-05-28 @ 11:04:03
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det inte hässleholm? det är dit jag ska iaf haha

2010-05-28 @ 12:01:50
Postat av: electra

..



Jo jag mena hässleholm haha skrev fel.. ängelholm..hässleholm..låter desamma ju :P

2010-05-28 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign