Prislista på hår !

Tänkte skriva upp lite priser på hår jag gör !

Jag har hållt på med hår sen 04.. Hade egen salong & grejer innan med .Men öppnade den på helt fel ställe därav gör jag ebställningar & fortsätter hemma istället.. Jag tröttna något enormt med att hålla på med hår  så jag har haft ett stort uppehåll från det nu . Men vill gärna börja smått igen=) Så jag ger de ett försök ! Ni kan kontakta mej på mejlen [email protected]  vid frågor lr beställningar mm .

Man bör ha  till ett helhår dreads  (enkla) minst 70  st .

Jag gör aldrig mindre än 10 stycken dreads  på en beställning ! Jag skickar även ut dreads .

Enkla dreads upp till 40 cm

Enfärgad 12 :- st

Candycane 14 :- st

Leopard 16 :- st

Trans 15 :- st

Lockiga/vågiga 17 :- st

 

Enkla dreads upp till 50 cm

Enfärgad  15 :- st

Candycane 17 :- st

Leopard 19 :- st

Trans 18 :- st

Lockiga/vågiga 20 :- st

Enkla dreads upp till 60 cm

Enfärgad 18 :- st

Candycane 20 :- st

Leopard 22:- st

Trans 20 :- st

Lockiga/vågiga  22 :- st

Hårförlänging med äkta human hair  isättning med microringar lr hårlim

1 paket samt isättning 1400 :-

2 paket samt isättning 2400 :-

 

Har man eget matrial så tar jag 400 :- Oavsätt för att fästa i håret

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej du snygging!

Hade ju gärna velat se dig häromdagen,men du är en kratta på att komma ihåg tiderna...Vill du ha en ny tid??Blev så imponerad av väskan med dig på väldigt väldigt fin.Och dina barn är verkligen fina ,både med ny frisyr och med nya kläder.Dina tårtor var också stiliga.Ja du är verkligen något alldeles extra Electra.Vilken talang du har.

Hör qav dig

kram Christina

2010-05-26 @ 13:25:34
Postat av: Linnéa på Nostalgicum

Härlig blogg du har... Kul att du är intresserad av 50-talet.

På lördag har vi på Nostalgicum i Göteborg en nostalgifestival ang. 50-talet & 60-talet. Dessutom kan du besöka vår utställning om 50-tal o 60-tal



Du är jättevälkommen!

Läs mer här: htp://nostalgicum.se/Nostalgicum/Nostalgifestival.html

2010-05-26 @ 15:01:16
URL: http://www.nostalgicum.se
Postat av: Anonym

såg dina bilder på hår på din förra blogg!

jätte duktig är du på det :)



kan inte du visa rummet hailie har ?

som jag förstog skulle ni fixa det,

annars har jag helt enkelt blandat ihop dig men nån annan *^^*

2010-05-26 @ 18:02:45
Postat av: Fille

Åh vad bra priser! och du är duktig också. Synd att

du bor så långt bort :(

2010-05-26 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign