Seg lång daag!

Så jag tänkte ta chansen att svara på era frågor i detta inlägget :)

Hur känns det att bli och vara mamma? Om det ens går att beskriva :)
Är det stor skillnad att ha två barn istället för ett?
Du har en jättefin blogg! :)
Svar
Att bli & vara mamma är nog det mest fantastiska som finns,att få se ett litet liv
växa upp & utvecklas &  som älskar en oavsätt ..
Nej jag tycker inte det är nån direkt skillnad att ha två barn mer än att Hailie är liten bebis =) & bebisar är ju bebisar :) Men inget som jag alls tycker är jobbigt direkt :)Bara skoj!
Tack :)

Hur gammal är du och hur gammal var du när du fick benjy? =)
älskar både dig och din blogg, du är så vacker!

Svar
Jag blir 23 till hösten=)  Jag va 17 när jag fick Benjy .
AAw tack så mycket :)


i din förra blogg lade du in hur långt i graviditeten du var vart hittar man sån?
tycker mycket om din blogg =)
Svar
Det finns på tex www.familjeliv.se
Tack så mycket :)


gör du forfarande hårförlängningar?
Hur gammal är bebisen och vad heter han/hon? :)
tack för en bra blogg!
Svar
Jadå jag gör fortfarande hårförlägningar =) Alltid..
Hon heter Hailie & är på söndag 11 veckor gammal :)
Tack själv :)


kan inte du visa rummet hailie har ?
som jag förstog skulle ni fixa det,
annars har jag helt enkelt blandat ihop dig men nån annan *^^*
Svar
Jo jag ska visa det så fort det är klart=) Haha just nu är det bara en klädkamare typ ..
Men när vi väl kan hänga kläder ute i värmen igen så kan man ju fixa till hennes rum (igen) & då lovar jag att ta bilder :)


Nää, den där kanelbullsbodyn var ju helt underbar! :D Köpte du den från B'chic med? Vill "beställa" en från mamma tills nästa gång hon kommer över och Patrick är nyfödd. ^^
Svar
Ja dem va skit tuffa dem bodysarna ;) dem finns på kappahl lr Lindex (minns inte vilket de va) men tror de va Lindex..



Jag kommer  skriva ett inlägg i veckan där ni kan fråga massa frågor sen svarar jag på alla frågor en gång i veckan här med .. Vill ni ha svaren privat be då om detta  lr skriv  er fråga i min mejl . Jag lär såklart försöka samla ihop alla övriga frågor med för att svara på dem  :)  Då & då svarar jag även under er komentar ..Så håll utkik=)
Kommentarer
Postat av: Stina

Hej, jag undrar varför ni sålde era marsvin? var de tråkiga eller hade ni helt enkelt för lite tid för dem? Jag funderar på att skaffa två skinny marsvin, därför jag undrar :)

2010-05-27 @ 21:01:50
Postat av: Anonym

hejsan jag har en liten fråga ^^ eftersom du e bra på hår o så så undrar jag om du vet hur länge en hårförlängning håller eller vad man skall säga^^ samt hur man skall sköta om det o så när man har förlängning:P har aldrig haft det tidigare men är grymt sugen på att skaffa det då jag har kortare hår nu men vill ha långt nu men tar ju sån tid innan det växer till sig naturligt ^^ så jag undrar om du inte skulle kunna skriva ett inlägg om hur det håller o hur man sköter om det o så _:) du har fresten en jätte bra blogg:D:D

2010-05-28 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign