Söndagens äventyr!

Idag har det vatt en riktigt trevlig dag!

Först va jag & köpte en fin rosa blomma åt mamma ,för det är ju morsdag idag! Sen kom Zandra,Johan & Tyra & hämtade oss så åkte vi till tropikariet i hbg..Dock rekomenderar jag att inte åka dit just nu för dem bygger om så de va inte riktigt som de skulle där plus man får betala fullt pris ..Men  tyckte det va trevligt endå!Kolla på djuren & lite sådant .. Sen blev det att åka till Väla där vi åt mat samt gick i lite affärer ..Hitta skit läckra kläder åt barnen på H&M .. Dem har en del rockabilly stuk där just nu faktiskt så passa på^^

Sen va det hemmåt.. Så skulle Zandra & dem vidare för att lämna bil & så .. Benjy lyckades tjata sej till att följa med dem så ja,det gjorde han ^^ Under tiden han va med dem  plockade jag undan lite hemma & mina föräldrar kom en stund med betty boop tröja åt Hailie & spiderman åt Benjy ^^ Sen när zandra & johan kom igen så snacka vi lite drack cola & jag fixa ihop äpple/kanel paj med glass ! Tyra lekte runder på golvet & ville ha Hailies napp haha ^^ sötunge!

Nu Sitter vi & tar det lungt & jag tänkte dela med mej av lite bilder från dagen =)

                         

Barnens nya kläder

   


  

 

Tack för en fin fin dag :)


Kommentarer
Postat av: zandra

Tack själv för en underbar FÖRSTA morsdag för min del :) Skitkul har de vatt :)

2010-05-30 @ 20:11:37
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign