Juligt!

Idag har jag handlat in några julklappar ! Skönt att börjat fastän det inte blir såå många i år.
Skämde bort Benjy lite idag med & köpte lite saker till hans rum som hyllor & lite förvaringsgrejer & en bilmatta .. Plus han fick nya strumpor ,vantar & en nyy pulka ^^ Snacka om att han blev  gald unge :) Hailie fick nöja sig med lite nya tröjor ^^
Nu måste jag köpa färg till väggarna med bara där uppe !!!

Hittat en skit söt overall jag vill köpa till henne på engeb-boden i hbg .. kostar typ 300 & är rosa/lila ..Skit fin iaf! Tycker bara små kläder är så onödigt dyrt nu för tiden..

Igår köpte jag även lite minijulgranar med belysning till trädgården *^^* Jäkla mysigt ..
Vi har gått & funderat över att flytta med. Men vi får se..

Håller just nu på med praliner.. funderar på om jag verkligen ska skicka dem  nu imorgon innan det är helg liksom.. Dem kanske hamnar någonstans där det är helt fel tempratur ..Lagom drygt om dem är fördärvade när dem väl är framme .. Men det 'är kardemumma,päron & kokos beställningar som göra =) Sjukt gott *^^* Tänk på att nu innan jul att det ä'r perfekt sak  med praliner att ge bort i en presentkorg eller annat =) Särskilt äldre människor uppskattar sådant =) Jag kommer börja med julpaket med  av praliner..kardemumma,pepparkaka & apelsin/nougat bland annat=) Vet ni att frakten för att skicka iväg 6 sketna praliner kostar nästan 40 kr.. Helt galet ! Jag tjänar nada på att ta 100 kr för  praliner =) Men som sagt det är en test tid . www.svorono.se

Ni som smakat & köpt praliner av mig vad tycker ni? Har allt gått bra?
Kommentarer
Postat av: Thina

Gud så gott det lät! cocos vet jag ju är grymt god! Ska köpa av dig tills nästa gång jag pker upp till mamma :-) Och så måste jag köpa till oss innan jul iallefall! Men jag hojtar till sen!



Men vart ska ni flytta? Till malmö..typ min gata;-) Fast det tvivlar jag på att ni skulle göra med 2 barn..jag hade inte bott där jag bor med barn..

Men ni kan flytta till ett annat hus i byn så kan jag köpa det ni har ;-) Bra ide va!

2010-11-25 @ 18:24:45
Postat av: Kexet

Mina praliner kom fram hel skinade sist och dom var AWESOME!! men det vet du redan morsan blev så glad, tack ännu en gång!



2010-11-25 @ 18:38:32
URL: http://bacardikid.blogg.se/
Postat av: erica

Jag fick smaka de med apelsin krokant. Och jag kan säga att jag aldrig ätit någon godare chokladpralin i mitt liv!!!! Fantastiskt goda och man vill bara ha mer! En beställning av tre påsar väntar från mig. Och framöver fler! :)

2010-11-25 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign