Lady gaga tjock chock?!

Är det bara jag som blir trött på  sånna här rubriker? Nyss va hon rent för smal & nu tjock ? Nu är hon ju fin ?? Hon ä ju fortfarande smal & hade lätt kunnat lägga på sig ännu mer & se skit bra ut i det med ? Fattar inte varför dem ens tycker det är tjockt >.< haha..Heja kurvig gaga!



Idag skulle jag hitta klänning till julbordet men ICKE ..Där finns INGA storlekar som går över 40/42 ??jag har höfter & rumpa år 50 pers typ? hah.. Gina tricot fick sig  en pik idag iaf .. BLÄÄ.. Varför har dem inte  för alla storlekar i alla affärer ?Vore väldigt skönt ..Hitta iaf inget på hela köpcentret .. Skoj..

Jag ska iaf börja bli hälsosam .För er som inte fattat det är jag överviktig & hade behövt gå ner 20 kg för att vara som jag ska va .. kurvig  ..Just nu är det lite för mycket för mig & för min hälsa.. Så jag & Alexandra träna innan =) Skönt. Imorgon ska jag & Erica träna ..

Imorgon kommer även svärmor hit & vi ska baka pepparkakor (skall dock inte äta)
Jag gjorde även pepparkakshus dag! Se bild nedan.



Benjy tappa en tand till idag :D Han blir helt överlycklig ^^
Kommentarer
Postat av: MansonDust

Fick vinsten idag. Tack!

2010-12-01 @ 14:16:04
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: tia

inte konstigt att tjejer får vridna kroppsideal när pressen pekar ut normalviktiga tjejer som feta :S Man ska kunna få vara stolt över sin kropp oavsätt form eller vikt.

2010-12-01 @ 20:36:18
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Nea

super söt pepparkakas hus! ^-^

2010-12-13 @ 13:19:37
URL: http://lillskiit.blogspot.com/
Postat av: Zeraphina

Du har en sjukt bra inställning och verklighetsuppfattning till hur den kvinnliga kroppen ska se ut! =)

Det är verkligen en "go girl!" och otroligt bra att du pratar så öppet om det, just pga alla sjuka ideal.



Finns få som du, och tyvärr många som utvecklar ätstörningar osv. Bl.a är jag en av dom.

Nej, det skäms jag inte över

sjuka ideal och plastikoperationer finns exakt överallt, och jag skäms inte heller över att säga att jag strävar efter dessa ideal.



Inte nog med att du motiverar tjejer att skita i de sjuka idealen, du bakar så enormt bra!

Sitter just nu och gör tårtbotten till min födelsedagstårta och sökta upp din blogg för inspiration! :D

2011-01-07 @ 03:28:01
URL: http://Zeraphina.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag visste inte riktigt var jag skulle skriva så jag tryckte på kommentera och hamna här ;0)



Det e skumt hur man kan sitta på google och trycka in rockabilly klänning mönster i sök och så hamnade jag här på din sida med sjuk många goa cup cakes vilket jag också älskar att göra senser jag även att du känner thina :0) vi var på samma möhippa för några år sedan , världen är liten !



Passar på att fråga ifall du vet någon som har klänningmönster till rockabillyklänningar !?



2011-07-17 @ 08:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign