Målar om!

Fy vad jag avskyr att måla om >.< Nu har jag målat ett rött rum  till antikvit som den hette (fast ser bara viit ut suck) Men rummet känns större sen ska jag även måla turkosa mönster på väggarna :)  Tanken är att det ska bli lite shabbychic (gammalt romantiskt) i sovrummet med .. Vi får se hur det hela slutar ;) Bilder får ni sen när det är klart. Behöver nytt överkast & lite tavlor mm ..

Innan va vi  även iväg  & köpte ny  overall till Hailie eftersom dragkedjan paja på den förra :( 300 spänn för en liten overall. Usch ...Dyrt! Måste köpa vinterkängortill Benjy med .. Vinter är dyrt minsann ^^

Imorgon är det  lite pyssel på dagen & antagligen julskyltningen i Åstorp & även glögg hos Alexandra :) Mysigt!
Ikväll blir det chips & dipp & om jag får bestämma blir det sista gången på väldigt länge!
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är gpnbgen?

2010-11-29 @ 14:55:48
Postat av: Anonym

anonym.. något du ska sitta & fundera över såklart

2010-11-29 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign