Önskelista!

*Pengar
*tatueringar
*rockabilly kläääder
*pyjamas
*ett skit fint vitt sminkbord som finns på ikea
*töjningar till att töja öronen mer
*tandblekning ^^
*Baknings prylar
*en cupcake hylla som finns i min mammas butik *mamma vet vilken ;) )
*Pralinkurs
*dermals
*Bio biljetter
*laser behandling av tatuering
*Nån som gör weaving förlänging på mig
*Hår accesoarer
*smink

Det här är sånt där onödigt dyrt kanske som jag önskar mig ^^

Det går likabra med ett kort eller en choklad ask lr nåt annat som inte kostar skjortan.. Jag är tacksam för allt ...
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är weaving förlänging?

2010-11-09 @ 22:39:13
Postat av: Anonym

vad är det nu du önskar dig till? Är jag helt ute och cyklar eller har du inte redan fyllt år? Fy vad dålig jag känner mig om jag frågar för jag glömt vilket datum du fyller år, men du brukar ju var aså duktig på att påminna så jag blev lite osäker nu. :P

2010-11-09 @ 23:08:37
Postat av: bettyboom

Juuul önskelista ^^

2010-11-10 @ 08:24:44
URL: http://bettyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign