Pulka!

Idag har jag haft att göra hela dagen ! Skönt faktiskt..
Först hem till Erica en runda,drack te.. Chai te så jäkla gott & juligt te .. Finns i min mammas butik ;)
Sen fick jag sug efter att göra lussekatter så jag smet hem en runda..Benjy ville stanna & leka med Elin & Lucas så det fick han .. Hemma & bakar sen efter det kom erica & alla barnen Plus några barn till ^^ Även Zandra & Tyra kom så här vart det huset fullt :D Mysigt faktiskt . Elvis musik snö ute te & lussekatter =) Sen efter det gick vi ut med barnen & tog med pulka =) Kul! Jag & Erica åkte med en runda haha,sjukt kul!

Jäkla mysig dag idag :)
Imorgon kommer Ericas barn hit ,ska passa dem någon timme..Sen får vi se om det blir julklapps jakt eller vad !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign