Sanningen om mig!

Många har ju klagat på mig  & frågat varföör jag aldrig lägger ut bilder rakt fram på mitt ansikte.. Here you go ;/ *längre ner


Här kommer dessutom lite sanningar om MIG!

*Jag älskar att skämma bort vänner som jag känner är tacksamma !
*Jag blir INTE vän med vem som helst utan jag är kräsen!
*Jag kan prata & vara vänlig mot alla slags människor oavsätt vad jag tycker
*Jag har jätte dåligt självförtroende
*Jag älskar kurvor
*Jag tycker inte män ska vara muskulösa
*Jag gillar romantik men har ingen romantisk man :(
*Jag vågar inte pierca mig men jag vågar tatuera mig ^^
*Jag skulle dumpa min man om han kolla porrfilm*läs mer under komentarer
*Jim är den enda pojkvän jag kunnat lita på till 95%
*Jag har ingen bästa kompis ,utan dem vänner jag väljer är mina bästa vänner
*Mina föräldrar står mig närmst
*Jag har fräknar överallt
*Jag gillar Eminem ^^ hahaha
*Jag blir glad av rockabilly musik ♥
*Jag vill inte inse det själv,men jag är rätt blandad i min stil :(
*Jag är svartsjuk! MEN jag har vatt 100 ggr värre...
*Jag kan inte kolla på la ink för då blir jag avundsjuk & måpr dåligt ^^
*Jag är rädd för spindlar
*Jag är vääldigt ärlig !


Kommentarer
Postat av: Linda D S

Hej!

Vill säga att du är jättevacker!

Sen undrar jag en sak, du säger att du inte vågar oierca dig men du har ju flera?

//Linda

2010-11-10 @ 12:53:43
URL: http://www.lindasvra.blogspot.com
Postat av: Lizzie

Du är fanimej den vackraste kvinna jag vet ska du veta <3.

Har alltid tyckt det och kommer alltid och göra <3

Enda sen du skrev till mej 2003 då jag vänta Lex så är det helt oerhört sanslöst och se hur mycket du har ändrats på 7 år.Jag har hängt med igenom ett par av dina stilar,din första graviditet och den andra.

Som sagt,tant Lizzie här har vart med rätt länge <3.

Vackra människa <3

2010-11-10 @ 13:11:24
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: Heidi

Skulle du dumpa honom om han kolla porr? Litar du bara på honom till 95% Hur kan du gifta dig med någon som du bara litar på till 95%?!

2010-11-10 @ 14:07:12
Postat av: Anonym

vilka 5 % är det du inte litar på honom då?



roligt att du skriver en sån lista förresten :)

2010-11-10 @ 14:17:12
Postat av: Cicci

Du är vacker, oavsett vinkel(: Det kan du aldrig komma ifrån. Du verkar dessutom vara en sjukt underbar mänska så ditt dåligt självförtroende är inget varken jag eller någon annan kan förstå.

Och listan, säger bara det kunde varit jag q:

2010-11-10 @ 15:00:25
URL: http://schackrutighest.bilddagboken.se/
Postat av: Cornelia

Varför får inte Jim titta på Porr om man får fråga? Det är ju helt normalt att män/kvinnor finner det roande, upphetsande eller bara allmänt tillfredställande att titta..

2010-11-10 @ 15:11:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Isa

Jag vet inte om du tror att du inte ser bra ut framifrån, men det kan jag informera dig om att du DEFINITIVT gör :)

Jag själv gillar inte alls mig framifrån, men försöker att komma över det.

2010-11-10 @ 15:34:37
Postat av: bettyboom

cornelia.. han får kolla på porr dock gillar han inte kolla på det & gör inte det) jag tycker det ska räcka att man attraheras sexuellt av varandra & inte av andra

2010-11-10 @ 15:54:34
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: bettyboom

Heidi.. att jag litar på någon till 95% är inte illa ska jag lova dig .. Man kan aaaldrig enligt mig själv lita på än människa till 100 % ,inte när man blitt sårad för många ggr innan .. Jag litar på jim mer än vad jag litar på mig själv ..

2010-11-10 @ 15:55:48
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: bettyboom

tack alla för dem fina orden

2010-11-10 @ 15:56:00
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: bettyboom

sen dumpa honom om han kolla porrfilm kanske inte om jag kom på han en gång men om jag kom på han flera ggr skulle jag inte accepterat det bara .. Tycker de e hemskt med porrfilmer & jag anser som sagt att det ska räcka att man blir attraherad av varann.. sen att andra glor på de skiter jag i men e man tillsammans med mig så vet man vad som gäller på den biten sen kan man ju avgöra själv.

2010-11-10 @ 15:58:24
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Okej, varför tycker du det är hemskt med porr? Är väldigt intresserad av kvinnors syn på just porr och nu när du skrev om det är jag tvungen att fråga ^^

2010-11-10 @ 16:14:27
Postat av: Emelie

Du ser ut som en docka framifrån, dvs sjukt söt!

2010-11-10 @ 16:39:33
Postat av: Molly

Förstår precis dedär med porrfilmer, jag kom på min kille att han kollat på porrsidor på nätet och blev jätte ledsen. Har dessutom världens dåligaste självförtroende så det gjorde liksom inte saken bättre. Vi bor dock en bra bit ifrån varandra och kan vara ifrån varandra längre perioder..Iallafall förr.



Men vi pratade om det och nu tror jag han slutat med det, huvudsaken han inte gör det öppet eller när vi är tillsammans. Tycker det är lite kränkade..Och hoppas han slutat med det helt och hållet! Skulle nog göra slut om jag visste han fortsatte, speciellt nu när han vet vad jag tycker om det och att jag blir sårad av det.



Sen måste jag bara påpeka att du är jätte vacker! Och att jag har ett likadant halsband som du, haha.

2010-11-10 @ 17:31:38
Postat av: Molly

Glömde föressten att säga att jag tycker du är grym som vågar blanda stilar. Dessutom gör du det bra, du passar i det!

Rockabilly-stilen i sig är inte lika unik längre som den var förr, men du har liksom trappat upp det lite och gjort något eget av det utan att liksom ta bort rockabilly-känslan.

Huvudsaken är att du trivs med det du gör och det du klär dig i. Du passar iallafall super det om jag får säga mitt.

Det är "Du" helt enkelt :)

2010-11-10 @ 17:35:36
Postat av: Thina

Jag håller med skulle åxå bli skit sur om min fru kollade på porr! Skulle åxå dumpa henne om hon gjorde det ofta! Nån gång hade vatt ok, men inte om det hände hela tiden!

Och man kan inte lite på någon till 100%, man vet aldrig vad folk kan göra...95 känns mer rimligt! Jag tror att om man säger att man litar på någon till 100 så ser man inte baksidan av saker..eller blundar för hur människor funkar!!



Och bilden framifrån va ju snygg ju! Jag tar aldrig heller foton rakt framifrån...fick ta till passet nu..ser ut som en efterlyst....ska bli intressant när jag får det....eller inte...



Blandad stil har du men ändå mest åt rocka billy! Jag är nog mer blandad...plockar in nya stilar men släpper inte mina gamla....shizofren i 190...;-)

2010-11-10 @ 18:01:04
Postat av: Stina

Du är så vacker så det finns inte ord för det!

2010-11-10 @ 19:28:42
Postat av: Alice

Himmel, vad vacker du är!

Modigt av dig att skriva en sån där lista; jag vet inte om jag skulle våga faktiskt. :/

2010-11-10 @ 19:55:11
URL: http://mirano-chan.blogspot.com/
Postat av: bettyboom

Thina

Jaa de hade ju inte vatt kul om dem kollat porr då känner man sig lite ? inte duglig? men de e tur att din fru har en snygging till fru då :D



Ja men man ska nog va lite blandad för att vara mer sig själv :)

2010-11-10 @ 20:25:56
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: isa

95% är väll mer än nog, hur ofta litar man på någon fullt ut? Egentligen?

2010-11-10 @ 21:47:36
URL: http://iibubbles.blogspot.com
Postat av: Thina

ja det hade varit taskigt för dom! Din man har ju en väldigt snygg fru åxå så han lär ju inte behöva det!! :-) Det kanske är värre om man har en skit hemsk partner...haha...nä man får hoppas pådet bästa!



Ja jag tror att för att vara sig själv så blir man nog lite blandad i stilen, vad jag tar på mig beror lite på vad jag känner för,.,,,humör åsånt. Fast många envisas med att kalla mig goth...det tycker jag är väldigt fel!! Har aldrig kallat mig det...ok att jag kan klä mig så och jag lyssnar på goth men jag är ikke goth!!! Så det så ;-)

2010-11-10 @ 22:12:57
Postat av: Rockkärringen

Fan vad jag iggar ditt halsband :) Och jag tycker att du är hur fin som helst på bilden. Diggar din tattoo...

2010-11-11 @ 00:00:11
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Zandra

Linda O läser du denna bloggen!??? ;P

2010-11-11 @ 09:38:40
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Alltså, porr handlar ju inte om att ersätta sin partner. Killen är ju (förhoppningvis) smart nog att fatta att ni inte ser ut som de där tjejerna, och dessutom tror jag inte han vill ha en sån typ av tjej heller.



Jag brukar faktiskt kolla på porr, rätt ofta också. Jag tycker det kan vara upphetsande, intressant och ger lite inspiration. Men det är ju min åsikt och uppfattning. Men jag kan faktiskt säga att jag tycker de flesta kvinnor går för hårt på det här negativa om porr och att deras män absolut inte får titta. Titta ihop istället, det kan förgylla sexlivet ;)



Sen det här tramset om att porrindustrin är kvinnoförnedrande, tjejerna tjänar dubbelt upp mer än vad killarna gör och de gör dessa filmerna av egen vilja, hur är det då förnedrande?

Nåväl, tack för en trevlig diskussion :)



2010-11-11 @ 12:26:51
Postat av: Anette

Världens snyggaste halsband på en för övrigt snygg tjej!

2010-11-13 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign