Veckans frågor & svar!

Här kommer dem.


Fråga
Säger ni Benjy eller Benjamin till din son och hur gör dem i skolan?
svar
Vi säger nästan alltid Benjy :) Skolan säger nog Benjamin oftast

Fråga
När kom du på att du ville ha barn för första gången? och hur länge sen planerade du och Jim Hailie? :)
Svar
Oj jag va nog 13 år ^^
Hailie planerade vi en vecka innan jag blev gravid haha :)

Fråga
hej, kan inte du lägga upp lite bilder på ert hus på in och utsida? :)
Svar
Jo det kan jag göra när allt är klart =)

Fråga
Först vill jag fråga hur du är mot nya människor? Du verkar ofta vara ganska otrevlig & nonchalant (inte på bloggen)& detta är inget försök till att låta spydig. Och för det andra undrar jag varför du inte tycker om bilder rakt framifrån?

Du ska veta att jag tycker att du är riktigt vacker! När jag såg bilden på dig rakt framifrån så blev jag chockad! Du är sjukt snygg! ha det så bra och fortsätt med din blogg! :D
Svar
Att jag  skulle vara otrevlig & nonchalant kan jag faktiskt inte förstå att jag uppfattas som .. Om man nu faktiskt gett mig en chans & pratat med mig .. Mycket möjligt att jag kan vara det mot människor  jag har tjafsat med innan som vatt otrevloga mot mig först eller där personkemin inte stämmer..Man passar inte med alla.. Då min fråga till dig varför tycker du jag verkar vara så?=)
Jag tycker (om personkemin funkar bra) att jag är trevlig glad & pratig när jag träffar nya människor.. Sen,såklaart kan man inte vara på humör alltid ..Man kan inte döma mig efter en gång ,det är fel.
Sen att jag inte gillar bilder rakt framifrån är för jag tycker mitt ansikte är konstigt haha.
Tack såmycket =)

Fråga
Du ska inte till malmö eller helsingborg snart, så vi kanske kan ses? Lättare att ta en fika & ses i malmö eller helsingborg med tanke på att man annars måste ta tåg, buss & buss! <3
Svar
Oj jag vet inte jag åker alltid iväg spontant ^^ Men vi kan ju planera in nåt ?=)


Vill ni läsa en rolig  störd diskution så kan ni alltid kika på komentarfältet på ställ din fråga inlägget ;) *garvar*
Kommentarer
Postat av: Myran

JAA! Tycker absolut vi ska planera in någon dag då! =)



Förvånad över att någon tycker att det VERKAR som att du är otrevlig första gången du träffar folk, för det var du verkligen inte mot mig! Vem är personen som säger så?

2010-11-19 @ 10:48:50
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Emelie

http://www.systerlycklig.se/ Hittade dessa å tänkte genast på dig! :D

2010-11-20 @ 13:14:46
Postat av: Emma

håller med Myran.

kanske tycks låta fånigt, men jag känner igen mig i dig och ser upp till dig på ett mycket bra sätt. önska verkligen att jag kände dig! :) du verkar så himla snäll och precis som jag är du kräsen med människor, kan inte umgås med vem som helst. har jättesvårt för att lära känna folk för att jag är så blyg men givetvis finns det inget bättre än ens bästa vänner som är precis som jag. dock har jag inte funnit min själsfrände ännu. det känns som det kunde vara du, men här kommer en 18åring och tror att hon är något tänker väl du... haha

2010-11-22 @ 18:58:40
URL: http://boppinbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign