Ohlalaa!

Igår gjorde jag en del saker kände jag .. Jag hade rejällt med värk i mina fötter & ben på kvällen iaf ;)
Va först ute en Runda med Alexandra & hennes vän Eric(K)a?  plus barnen & hade barnvagns rally ;) Mycket trevligt..Kul att träffa fler mammor som bor i lilla Kågeröd .. Sen på kvällen gick vi hem till Zandra  där spela dem wii (jag hade seriöst för ont haha) Men det va mycket trevligt ,det snackades ståpung & om vad zandra påstått sig se ;) haha .. Nä men de va en mycket trevlig dag ..Fast det regna liksom wow :)

Så i natt hade jag lagom med värk i benen & skoskav :D Gött,då känner man att man lever hehe .


Idag är det åter igen den roligaste dagen på hela veckan ...Eller inte:) Vad ska ni göra?

Frostingen på Daim cupcakesen ..Många undra efter detta recept så tänkte dela med mig av det :) Detta receptet är ett eget recept :) man kan alltid prova fram saker själv :)

Du behöver

100 g philadelphia ost
60 g smör
½ dl kakao
5 dl florsocker
½ dl Nutella
4 stora Daim

Så här gör du

krossa daimen så att det  blir som ett pulver nästan (lite bitar får där va) använd tex en mixer.
Sen vispar du ihop alla ingredienserna ovan  till en jämn frosting ..Sen är det bara att smeta på valfri muffin & in i kylen.Gött gött :)




Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahaha jaa!!! De va kul :)

2010-09-12 @ 15:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign