Onsdag!

Åhh det är så skönt att veckorna går fort *^^*

Idag har väl inte hänt överdrivet mycket än iaf.. Va ute & gick en sväng innan
men har annars bara tagit det lungt faktiskt .

Jag toklängtar efter att få baka nu ><  Synd att det är så satans dyrt att baka gtårtor bara ..Annars hade jag gjort en nu på en gång bara för att testa min ide jag har i huvudet *^^* Men får väl vänta tills den 24 sept..

Just nu är Babe & Benjy ute & BMXar :) Benjy övar på att hoppa & Jim övar väl på massa annat ;D
Hailie ligger här & nannar så jag passar på att nörda ;D

Usch jag måste köpa nya brallor .. Mina byxor som passar då är så sletna i skrevet så där är stora hål haha ..Inte så snyggt kanske .. Va endå inte så många månadersen jag köpte dem för 600 spänn ..Men men..*pik till mamma*

Nä ta det lungt en stund innan damen vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign