Sugen!

Är sugen på att göra en pin-upig svartvit hemmagjord film *^^*  Men jag är för feg haha . Det vore så kul att ha :) Men ja vi får se,kanske blir modig i framtiden.

Ska ut & gå sen med Zandra är tanken..Såfall blir det min tredje promenad idag haha :)
Jag har slutat äta massa godis & strunt nu på veckodagarna,försöker hålla mig till helgen..Sen ut & gå var dag..Vill inte gå upp mer.  Dock vill jag fortfarande vara kurvig & INTE smal.

Jag är så flottig idag,orkar inte göra nåt åt det haha..Inte borstat håret ens .. Men så är det väl när man har bara haft slappedag hemma :)

Gör en undersökning om vad ni läsare tror om mig ^^ svara ärligt! Har ni annat svar kan ni skriva de i komentar ! skulle vara kul om ni förklara varför ni röstar på just ert val med :) Våga stå för det ;)

Hur tror du att JAG är som person irl?

View Results
Create a Blog Poll

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag valde Ärlig & en bra människa. :) för att du säger som du tycker & är stolt över dina barn. ;)

2010-09-08 @ 16:55:05
Postat av: Emelie

Jag VET att du är supersnäll, jävligt rolig, och så lite knäpp haha :D Du är hur go som helst och rakfram med vad du tycker och tänker. Superbra helt enkelt! En av få människor jag verkligen tycker om och känner jag kan lita på, trots att vi inte umgåtts så mycket än!



Kram på dej!

2010-09-08 @ 17:42:39
Postat av: Molly

Jag tycker verkligen du har en super snygg kropp i nuläget, jag hade seriöst gjort allt för att se ut som du, du anar inte hur avundsjuk jag är på -hela- dig!



För att svara på din fråga så tror jag att du är lite småkaxig, men inte dum. Mer att du vågar visa attityd när det väl gäller. Sen verkar du väldigt rolig då du hela tiden har nya idéer. Och väldigt snällt! :)

2010-09-08 @ 19:42:05
Postat av: Anna

Hej, Jag tänkte bara fråga om du fortfarande gjorde dreads? Vad är skillanden på DE och SE? Jag tycker du är en härlig människa ( iaf på bloggen) ha en skön kväll.

2010-09-08 @ 21:01:53
URL: http://xcuebin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign