Vaarmt!

Nyss vatt ute & gått min dagliga promenix..Blir så himla varm av det .. Skönt att gå nu när det är svalt ute iaf=)
Jag måste köpa  mer löshår.. Varför ska hår vara så himla dyrt ^^

Jag fyller snart år ..Yey! Ska ha "kalaset" den 25 sep.. Så dem som vill komma är välkomna..Tänker liksom inte försöka få folk att komma mer för folk dissar alltid endå ;) Jag lär bjuda på tårta den dagen iaf ..


Jag letar efter en polestång..Eller kanske ja strippstång kanske folk mer känner till.. Det ska vara sjukt bra träning att lära sej poledans .. Plus att ha en sådan i vardagsrummet vore snyggt! Jag vet ställen som säljer men där är dem super dyra .. Hmm ja vi får väl se..

Jag är sugen på att göra något sjukt kul men jag vet inte vad^^ Jobbig känsla :D

Kommentarer
Postat av: Elliot

Åh, Poledance är sjuktkul när man väl kan lite "trick"! Sen är det ju jättebra träning också! :) Dom kostar ju några tusen men det är det nog värt o ge! :) X-Pole är nog den som används mest vad jag vet, finns hemsidor som säljer dom här i sverige också. Så det är bara o beställa, eller köpa i butik om det finns :)



Lycka till! ;)



2010-09-08 @ 09:58:12
URL: http://katrineelliot.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha, fan va kul träning egentligen :D

man kanske skulle skaffa en sån.. fast lär ju knappast få plats med den i våran lilla skit-etta xD



annars har jag sån pilates ring + boll hemma hos päronen, dom är SJUUUKT jobbiga att hålla på med, fast ger jävligt bra resultat :P men jag orkar aldrig träna med dom ordentligt utan gör bara mest lite såna trams övningar med dom för dom e roliga å hålla på med haha..



vi år fan ta å hitta på nåt skojsigt snart :) anette och jag funderade på att fixa nån tjejkväll eller nåt sånt hemma hos henne nån gång ^^bara sånt mysigt och lyxigt och tjejigt :D och då SKA DU komma! ^^

nee, blir bättre när jag kommer ner och stannar i en 3-4 veckor så får vi hitta på roliga saker ofta!



püss <3 på dej nu ska jag sluta skriva en halv novell i kommentar haha

2010-09-08 @ 15:19:38
Postat av: Anonym

man bör vara lite mer i form än vad du är nu för att börja med poledancing. tro mig.

2010-09-08 @ 15:47:18
Postat av: electra

nähä det menar du inte anonym? jag har provat på det & det gick alldeles utmärkt de få saker jag provat ..åh vad vet du om min form lr styrka?

2010-09-08 @ 15:50:11
Postat av: electra

sen fattar man ju inte hur man pallar bo i Kungälv

2010-09-08 @ 16:00:23
Postat av: electra

emelie de vore skit mysigt med en tjejkväll *^^* evighetersen jag gjorde nåt sånt :)



ja vi får hitta på massa skoj!

2010-09-08 @ 16:04:31
Postat av: Anonym

haha kungälv? Jag utgår bara från vad du har skrivit på din blogg :) Och förlåt om jag inte presenterade mig. Jag heter Linda.

2010-09-08 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign