Veckans frågor & svar!

Here weee goooo!

Fråga
Om du är så emot moskéerna, har du dragningar mot Sverigedemokraterna då också?
Svar
Nä'du det vettufan tycker inte dem är så smarta dem heller..


Fråga
Kan du ge Hailie och Benjy pussar och kramar från mej?? :)
Måste ha lite bäbis-gos och "bajs-tolle" tjat snart igen känner jag! haha
Svar
Haha söte,de kan jag ;)

Fråga
Vilken är din favorit alkohol-dryck?
Svar
smirnof ice*^^*


Fråga
Hellu :)
Jag har följt din bilddagbok i sisådär två år elr ngt.. känner mej som om jag förföljer dej,xD men jag diggar att du har haft sånna speciella stilar, men har du alltid varit "innerst inne" en rockabilly/pinupp tjej? :)
Svar
Haha men va kul=) Tack!
ja innerst inne absolut.. Dock  har jag provat massor för att hitta mig själv & äntligen kan jag säga att jag gjort det faktiskt :) Dock är jag uppvuxen med en pappa som är gammal raggare & lyssna en hel del på  50 tals musik & jag har alltid velat ha en jänkare ^^ När jag va liten sa jag att jag ville bli raggare när jag blir stor som pappa haha :) Så det är nog det som vatt i mitt hjärta alltid då jag minns musiken & sommaren som en glad tid :)

Fråga
Du sa att din foundation var från make up store. vilken är det? är den heltäkande?
Svar
japp=) Det är deras enda foundation=) Matt toast har jag just nu men  annars har jag den vitaste när jag är blekfis som är färgen matt milk=) Mja nästan heltäckande :) Bästa jag haft iaf=)


Fråga
Varför har du rakat av dina ögonbryn när du i flera inlägg bara för nån vecka sedan inte förstod vad du tänkte på när du rakade dina ögonbryn förr?
Svar
Hmm i flera inlägg har jag väl inte skrivit det? kanske i ett inlägg..
Nä men jag är lat & funderar på tatuera in bryn istället..Pallar inte noppa :)


Fråga
Tips på hur man målar snygga ögonbryn?
Svar
öva öva öva! Jag har jätte svårt för att sminka ögonbryn själv.. Förstår inte varför folk är så impade haha :) Tycker jämnt mina är ojämna . Där finns som sagt mallar på åhlens för det med..Dem skulle jag med velat ha ^^


Fråga
Tänker du rösta i år? och i så fall på vad, om du vill dela med dig av det :)
Svar
Helt ärligt jag vet inte..Först ville jag sd sen ville jag soc sen har zandra fått mig att tänka på mod..så nä helt ärligt jag vet inte alla  innehåller både bra & dåliga saker ..så får se faktiskt..där är ju nåt bra i alla parti typ så jag får se.. Inget är tillräckligt bra . ^^

Fråga
Vart har du beställt kjolen från? :) (som nämns i inlägget efter detta)
Svar
Den är från 2 cool

Fråga
tycker valfrågan är en privat fråga eftersom folk ska dividera och tycka om vad man väljer oavsett vad man har i tycke.
Svar
ja precis ..


Fråga
Kan inte du lägga upp bilder på ditt hem? :D
En "mtv cribs" fast i bildform mer eller mindre. Hade vart så roligt.
Du verkar vara en underbar go och härlig människa ska du veta :)
Och dina barn och man är lika fina dom :)

Ha d bäst
Svar
Tack för dina fina komplimanger :*
Men absolut,jag kan lägga in bilder en dag=) Dock är vår ovanvåning katastrof än så det får bli nedanvåningen som vanligt haha :) Men kan ju fota lite av mina favorit saker hemma med & så ju!

Fråga
Hej! Jag har precis börjat läsa din blogg, men diggar den väldigt mkt=)
Tänkte bara fråga om du har några tatuerings projekt? Alltså vad du ska tatuera härnäst.
Svar
Tack=)
Haha dne frågan får jag nästan var gång :D Jag ska fortsätta med godsakerna :)


Fråga
haj! när du jobbar i din mammas butik, får du då lön eller gör du det "ideellt" för att hjälpa din mamma?
Svar
Just nu jobbar jag inte i mammas butik..När min mamma ledighet är över ska jag starta nytt företag & förhoppningsvis öppna café..Håller på att planera :)




Kommentarer
Postat av: Isa

Självklart leder moské frågan till upprepade kommentarer +sucka+ Vem fan kan vara för utbredning av religion, dessutom en religion som är bland de mest förtryckande, idioti!

2010-09-17 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign