Woho!

Först vill jag säga tack till alla er som kom igår <3 Det kom fler än vad jag vänta mig & det är jag himla glad över !

Jag fick typ bästa sakerna igår :D Massa bra bakningsgrejer & söta saker..Ni får lite bilder här under ..

Det jag hade bakat tog slut hur snabbt som helst^^ Jag som trodde det skulle bli massor över haha..Nix nix! Tårtorna va väldigt uppskattade iaf=) KUL! Smörkräm är nu mer poppis för mig än lock haha :)
Alexandra & hennes sambo stanna efter kalaset med så käka vi pizza ihop..Mycket trevligt! Det vart en kanon dag igår :)


Idag ska Benjy på kalas IGEN :) Kul att han är poppis bland sina vänner :)
Igår fick vi även sålt vår babysitter..Så nu ska vi köpa lite andra saker till Hailie som passar henne ..


På Tisdag kommer nog Emelie & hennes goa svärmor :) Ska bli himla kul <3


Bilder!

Gäster & lita sådant :)

                Fick nog inte bilder på alla tyvärr >.<

 

Presenter! <3

Jag fick 800 :- av Jim som jag ska tatuera mig för <3<3 Ni vet väl hur 800 :- ser ut ? Haha
Har inte hunnit fotat allt !

         Trägrejen brevid har Benjy gjort till mig *^^* Han har säkert pysslat med den nästan en veckas tid  & den har massa bra funktioner  som yxa,trumma,fickspö med mera ;) Sötunge

Jag fick mer saker som sagt & alla grejer va jätte fina & jätte bra <3 Tack alla.




Kommentarer
Postat av: MansonDust

Oj, jag trodde först att det var Benjy på en bild men det var Hailie !! :O

2010-09-26 @ 12:05:20
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Ann

Du måste erkänna, benjis present var den bästa!? Det tyckte iaf jag. ;) hahah Ungar e så jäkla roliga och fantasifullt kreativa! :)

2010-09-26 @ 16:10:43
Postat av: Alexandra

Tack så mycket för ett trevligt kalas! Roligt att presenten blev bra :) Så fina bilder du tog! Vill gärna ha dem, så om du kan skicka dom till min mail hade jag blivit glaaad! :)

2010-09-27 @ 13:50:11
Postat av: Therese

Lite synd att det är en present, för de ska man inte fråga om, men hade verkligen velat veta var den som köpte Ultimate Decorating Set till dig fick den ifrån? (har inte hittat någon i Sverige som säljer den nämligen)

2010-09-28 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign