Butikah!


Hej & hå,vad står på?
Jo jag sitter i Åstorp i butiken.. Nyss fotat lite & sla strax lägga upp en ny tävling (som inte ska bli försenad)
Har en massa på G just nu ,det skall fixas i huset,husvagnen,trädgården,företagen med mera.. Puhu .. Men bra blir det väl i slutet hoppas jag :) Därav segare än segast på blogga .. Ge inte upp på mig ;) jag kommer igen ..

Mamma sitter & ska lära sig virka just nu =) Kommer säkert bli bra..Tyvärr är inte jag duktig alls på sånt ..

Lite bilder från butiken & jag kan glädja er med att snart kommer en stor uppdatering på webshoppen :) Bra va? Vi har även  börjat sälja 7 olika sorters kaffeböner ,vi kan även mala dem i butiken :) GOTT!

Bilder från lillans presentbod i Åstorp! Idag torsdag har vi även torsdagsmys i butiken! Kom!

             

Blupp

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är såå vacker :)

2011-04-07 @ 14:44:15
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign